goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Valborgsmässoafton till ära...

Allmänt Permalink2
...så satte någon fyr i mediateket på skolan idag.
Folket vandrade lite sådär halvsuckande ut ur lokalerna och klagade på det onödiga med brandövningar när man ändå inte hade fått någon information om vart man skulle ta vägen.
När barndkåren kom farande fattade man att det inte var någon övning och blev istället skitförbannad. Hur kan de inte informera om vart man ska samlas om det börjar brinna?! Det är så uselt så det finns knappt!
Nu var det ju ingen direkt fara, men tänk om? Det kan man ju inte veta på förhand liksom...


Lektionen fick iallafall fortsätta så småningom och vi fick tillbaks lite prov, både gamla och nya och det var sannerligen en fröjd för hjärtat det där! Woho! VG på två av dem och G på det provet jag var helt säker på skulle gå åt pipsvängen! SÅ skönt! :D

Efter skolan, som vi fick lämna lite tidigare, gick jag och Sandra runt i stan och ugglade lite. Snackade mest om störda saker som fick oss att frusta av skratt... Haha :P

Kom hem för en liten stund sen och tror faktiskt jag ska gå och bada nu.
Ska ner i stan och kolla på majbålet med William och Danne senare.
Hm, insåg dock precis att det inte är vidare lönt att bada och duscha innan det efter som man kommer stinka rök när man varit därnere... Nej tack! Ska ju gå och ta en öl med Steffi sen och då kan man inte gå och lukta rök! Bluäh!


Jaja, nu ska jag iallafall ta och göra något vettigt! :D
-Thinking of you, so forbidden, so stupid-
-M.E-
#1 - - Mange:

TYcker du borde skriva och göra reklam för min sommarcup Alexandra. Mest för att du tycker jag är bäst i världen och för att William älskar Batman förstås...=)

#2 - - Sandra:

Där fanns iaf lite ögongodis. Nästan så att man vill sätta fyr på sin lägenhet Hahahaha. Trevlig valborg på dig själv!!! kram

Till top