goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

"Bruden e´ liiide lack asså"

Allmänt Permalink1

Ja det är hon. Jävligt mycket också för den delen! Helvete...
SÅ, färdig. Det var det första och sista svärordet i detta inlägg. Med andra ord får det bli ett kort inlägg.

Igår kom Pappa och Åsa hit och bjöd på mat på världens sämsta restaurang. Nej, så illa är det väl inte. Men om man ska jobba som servicemänniska så ska man beté sig därefter. Inte stå och snäsa av och vara oförskämt otrevlig. Usch!
Efter maten gick vi med ungar och vagn och trängdes med de andra nere på festivalen. William och Evelina fick åka lite karuseller också, såklart. SÅKLART och som vanligt så fattar ingen svenska vid karusellerna och inte verkade de fatta att ungar faktiskt blir uttråkade av att åka samma karusell i 10 minuter. I SNIGELFART! För att inte snacka om hur uttråkade de blir av att stå och vänta på sin tur i 10 minuter!

Blev ofredad och tafsad på av en person igår. Och ganska ihjälskrämd! Men när jag vände mig om och såg vem det var så var det ju bara fina Sofi som försökte skrämma mig. Haha! Fast i och för sig så hör det väl till att bli tafsad på på festivaler. Speciellt när man är i öltält, som jag ska vara ikväll. Ska ha hammaren med mig i väskan!

Det började spöregna vid ett tillfälle och vi tog skydd under ett tak. :) Mysigt! Regnet är mycket bättre än solen! Som för övrigt kommer vara bakom moln resten av denna dagen.
Sean gick vi vidare men Rebecka och Evelina gick hem. Vi andra gick en liten sväng till och då träffade vi på Danne och Py och snackade lite med dem. William somnade i vagnen och klockan 9 ungefär körde Pappa och Åsa hem. När jag precis hade fått upp dörren i porten blev jag ihjälskrämd igen. Av min granne ;)
Vi pratade lite om diverse saker och han hade köpt något nere på festivalen som var jättegott! Har förståss ingen aning om vad det var, men det var SÅ gott och jag ska hålla utskick efter det idag iallafall. I want more!!!

Väl hemma så bäddade jag ner William och sedan la jag mig själv i soffan och kollade på film. "The Perfect Man". Vilket bullshit. Som om den perfekte mannen skulle existera! Jo, kanske på Irland! Förövrigt så är den filmen så kass och jag fattar inte ens varför jag kollade på den. Jag har till och med den! Jag avskyr romantiska filmer! Blä! De duger bara till en enda sak och det har jag redan skrivit om innan. Eller nej, det var så sant. De duger till att få en att undra vad det är för fel på resetn av världen eftersom lycklig kärlek endast verkar inträffa i America. Eller på Irland. Ska man åka till Irland? Rebecka tycker det! Hahaha! Jag ska leta upp en pyssling då och sno hans guldkruka! Sedan ska jag åka på regnbågen och flyga med en enhörning.

Nu ska jag klä på mitt barn ch så ska vi ner i stan och möta Nathalie och Theo. Hade tänkt försöka vara i tid idag och inte låta frugan vänta. Hon blir så butter då och ni vet ju hur det är med frugor som är buttra? Citronsaft i ögonen och salt i sängen är vad man förtjänar då. Som allra minst.

Hej hej! Ha en bra dag alla! Speciellt ni som är bakisa och har ångest!
Puss puss


-Don´t regret what you did! Regret the things you didn´t do-

#1 - - Sofi:

Kunde inte låta bli hehe.. tyckerom daj jue hehehe..... sofi kan vata busig hon me

Till top