goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

På andra sidan jorden...

Allmänt Permalink0
Måndag är de tidag ja, och bara tre dagar kvar till julafton.
Idag är det grått mina vänner. Blä blä blä... Och imorgon ska det snöa ääännu mer. Tu fysan!

Har verkligen inget vettigt att skriva överhuvudtaget! Gud vad ovanligt va? Haha...verkligen. Nej detta är ingen bra bloggdag. Fast i och försig, jag är ju elak mot folk så då kan jag ju ge något tillbaks. Det ska man ju göra såhär i juletider. Alltså att skriva att sinnet är grått, så de sårade och utpekade kan gotta sig lite. Ja, varsågoda kära ni. Vältra er! Njut! Bra om jag kan göra stackars er också lite glada, era gamar.

Nu ska jag gå och lägga mig och kramas, hela hela natten. Imorgon väntar otrevligtheter som gyn-besök och snö. Kan knappt bärga mig. Sovgott!


-Alla vägar har sitt pris-
Till top