goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Snöslask

Allmänt Permalink3
Sitter i Arlöv och väntar på en tydligen försenad buss. Jaja, why not. Jobbandet gick snabbt idag, skönt att sluta tidigt! Oh, nu kommer bussen! Så. Oh vad varmt och skönt! Hm, ja nu är det jul. Det gick ju fort. Lite väl fort enligt mig men vad gör man? Jag vet att det förväntas mothugg nu av en person, men det blir inget med det. Som jag sagt minst 100 gånger nu, så är det jul och jag vägrar bråka med nån. Tyvärr. Nu ska jag försöka organisera dagen i mitt huvud! Ha en fin dag och om jag inte hinner uppdatera så God Jul på er! Puss och kram - Watch it. I might be quiet and calm right now, but trust me, there will be hell to pay - -Mee Ella-
#1 - - Sandra:

God jul gumman!!!

Hoppas du får en bra jul.

#2 - - Anonym:

Konstigt att du bråkar då ju :) och vad för mothugg menar du då? Du visste ju att jag tog William med mig till Malmö och hade ändå planerat att ha honom hela dagen. Ibland ger du en alldeles för skev bild :)

#3 - - luckeboi:

Kalle Ankas jul imorgon? :)

Till top