goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Sol ute, sol inne, sol i helvetet...

Allmänt Permalink8
Ibland...  Ibland, ibland, ibland... Och imorgon är det nyårsafton. Gott nytt år.
#1 - - Danne.P:

Kryptiskt!

#2 - - Björn:

Precis som många kommentarer är.... Gott slut och ett ännu bättre gott nytt.

#3 - - Danne.P:

Vill de inte skriva sina namn är det inget att ta på allvar ändå farbror Björn! ;)

#4 - - Anonym:

Man kanske inte skriver sitt namn av en anledning Danne lille. Å du kommer få en skitbra början på ditt år för Alexandra kommer snart bli myyycket olycklig å då trivs ju du. Å jag. Å några till. Hahahaha!

#5 - - Danne.P:

Om du tror att jag trivs av att Alexandra är/blir olycklig är du bra dum. Alexandra vet vad jag tycker om saker och ting osv men att säga att jag skulle bli glad över att någon blir olycklig är direkt bisarrt. Både sjukt och onödigt sagt. Blä, nä nu ska jag göra något mer vettigt tills William och Jennifer kommer hit

#6 - - Alexandra:

Det är som så, att vissa människor har så tråkiga liv och så lite att göra att de helt enkelt måste skriva sånt. So what om mitt år börjar olyckligt, trist såfall ja men what ever! Och so what om folk tycker det känns bra? Njut medan det såfall varar, för denna kvinna repar sig fort.

Och tro inte för en sekund, att jag tar åt mig ett spår av sådan här spåndum idioti. Fortsätt för all del, för goda skratt förlänger ju livet och skratt är allt ni får utav mig. Och ju mer ni får mig att skratta ju längre kommer jag leva och ju längre kommer jag kunna störa er i livet och på bloggen. Hahaha! Underbart :-D

#7 - - Aliana - 2barns mamma! :):

hahahahaha..... :D

#8 - - Sandra:

Men denna människa kan ju inte vara frisk, ingen frisk människa kan önska någon annan olycka. Men men den som gräver en grop åt andra faller oftast själv i den. Det dummaste är ju ändå att tro att dom ska kunna vända dig och Danne emot varandra. Ni som känner varandra så bra och vet var ni står ha ja ja. Jag vet iaf att ditt år kommer att bli hur bra som helst för du har ju mig så det kan inte bli något annat ;) hahahaha.

Till top