goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Trött...

Allmänt Permalink14
Måste det vara som det är när det inte är som det borde vara...? Va? Ja, jag vet inte. Men hur ska nåt bli rätt när rätt för en alltid är fel för en annan? Va? Hur vet man vad man ska göra när det man vill göra inte går att göra? Va? Bla bla bla... Varför skriver jag ett totalt ofattbart inlägg när jag inte fattar vad det är som är ofattbart? Va va va? Blä... Sovgott!
#1 - - Anonym:

Ingen fattar dig eller varför Stefan vill va ihop me dig! Hahahahaahha!!!

#2 - - Alexandra:

Tja, det får ni väl fråga honom om isåfall va?

#3 - - Danne.P:

Blev färdig med Dan Brown - Den Förlorade Symbolen igår. Du kan aldrig ana vilken bok jag nyss lånat på biblioteket :)

#4 - - Alexandra:

Danne, du är bra onödig ibland... Och ja, jag tog bort den för som sagt, det var onödigt. Jag vet redan vad du tycker.



Jaha, vilken bok har du lånat? "Hur man snickrar en bokhylla?"

#5 - - Alexandra:

Hahahahahaha!!!!!! Jag vet jag vet! En bok om bebisar! Typ "Hur man stöttar sin partner under förlossningen"? Aaahahaha!!! Antingen det eller "Hur man uppfostrar flickor" eller "Hur man hindrar sin dotter från att flytta hemmifrån förrns hon är minst 40 år". Hahahaha!!!!

#6 - - Danne.P:

"Hur man stöttat sin partner under förlossningen" på tal om onödigt eller? :) jag stöttade faktiskt och var där från 6 på morgonen tills han kom ut. Så det så! Bortsett från en timme då farsan bjöd på käk. Och min kommentar var inte direkt onödig ändå faktiskt :) Kan du sticka och handla läsk åt mig? du hinner!

#7 - - Danne.P:

Tog du nyss bort min kommentar? Det var ju inget fel på den

#8 - - Alexandra:

Men HALLÅ?! Var fan fick du kl 6 på morgonen ifrån? Vi kom dit kl. 12 måndagen den 25e sept -06. Kl 13 blev jag igångsatt, då nångång gick ni och åt. Förlossningen satte igång vid 16 och 17.41 kom han ut och skrek.

Och ja, du var där. Det var inte menat som en pik. Det var faktiskt helt och hållet jag som bestämde att du inte fick stå vid eller röra mig. Hahaha, så taskigt av mig... Förlåt. Jag var hög på lustgas! Inte för att jag tror att du led märkbart av det?

#9 - - Aliana - 2barns mamma! :):

Hahahaha det är nästan roligare att läsa dina läsarkommentarer än att läsa dina inlägg haha :) Eller ja, du fattar vad jag menar haha...

#10 - - Danne.P:

Nä vi var där från morgonen Alexandra. Klockan 12.00 låg jag och sov på någon slags fåtölj. Hur kan du inte minnas detta egentligen? :) på morgonen fick vi en brief om hur dagen skulle se ut osv

#11 - - Alexandra:

Hehe, jo Aliana, jag fattar vad du menar :-D



Okej, Danne, jag har tänkt och jo, vi var där kl. 09 och tog prover och fick info. Min ursäkt till mitt tillfälliga minnesbortfall är min hjärnskakning och det faktum att jag var drogad vid tillfället. Men vi var INTE där kl 06! Lägg märke till de stora bokstäverna, bara för att irritera dig liiite mer! Hahaha!

#12 - - Danne.P:

Du har faktiskt fel :) men eftersom jag vet hur du är lägger jag ner. Din mor är allt en väldigt speciell person

#13 - - Alexandra:

Klart min mamma är speciell! Precis som JAG! Haha... Men erkänn att du tyckte att det var roligt?

#14 - - Danne.P:

Alltid kul att få uppskattning så klart. Men varför var hon så tyst på dagiset för? :)

Till top