goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

GRIStrött!!!

Allmänt Permalink3
Mjum mjum! Så trött som jag varit de senaste veckorna har jag aldrig i livet varit tidigare! Döjobbigt!
Hoppas på tidig vår så man kan tina upp lite :)
Måndag igår och ja, vi hade ju prov. Mindre upphetsande men det gick nog bra tror jag :)
Var uppe hos REbecka efter att jag hämtat William på dagis. Rebecka gjorde pannkakor IGEN haha!
Vi gick hem vid halv 7, såg på Simpson och sedan somnade vi gott!

Idag, hm, dagen var intressant för att säga det minsta... En viss person var väldigt sur. Men det var ganska underhållande så det gjorde ingnting... :P
Prov på torsdag igen, så imorgon ska det råpluggas! Medicin den här gången, centrala nervsystemet och dess sjukdomar.
Mellan lektionerna idag blidde det fika på Coffee House. Jag tog en grillad skinka/brie bagel och en varm choklad!
YUMMIE!
När skolan var slut mötte jag Rebecka och Jennifer i stan och så¨hämtade vi William på dagis. Sedan gick Rebecka hem till sitt och vi tre gick hem till mitt. William och Jennifer sprang ()som vanligt) som dårar och rätt som det var flög William iväg och landade med pannan i asfalten... Ojoj! Sprang bort och fick upp honom illa kvick, en stor uppskrapad bula visade sig tydligt och han stortjöt. Men så tog det ungefär 10sekunder så sa han "Mamma, e min glass stanns?" "Den är i påsen. Vill du hålla den?" "Jaaa!!!" utbrast han och var lycklig igen :)
Ungar är bra märkliga!

Jennifer och William har lekt jättebra hela dagen och kvällen och nu sover de båda två!
Själv ska jag se ett "The Hills" avsnitt nu för att avsluta kvällen och sedan krypa till sängs!


Sovgott!
-Just kiss!-
-H.Barbossa-
#1 - - stef:

Ohhh du den där fikan såg god ut! På tal om det så får vi ta och ses snart! var ju evigheter sen! Synd att man har så jeeevla mycket att göra!



kram på dig!

#2 - - Danne:

Vill även påpeka att för en gångs skull var det inte jag som var sur! haha

#3 - - Alexandra:

Haha, nä och inte jag heller :D

Till top