goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Störd unge...

Allmänt Permalink7
Glömde ju... Hahaha, jätteroligt!
Innan lekte jag och William tält i soffan och utanför tältet var det fullt av häxor, trollgubbar, hajar och spindlar.
Vid ett tillfälle lyfte William på tältet och skrek "Åååh nä mamma! Dä en ful hässa dä ute! Jag panga henne! PANG PANG!"
Så slängde han sig in i tältet igen och sa "Så! Hässan död fisk nu!"

Hahahahahahaha!!!!

(Sen fick jag förståss säga till honom att man får inte panga, fast om man nu stötte på en ful häxa så kanske man kunde fått gjort det ändå :P )
#1 - - Stef:

Hehe...akta...Hässan kanske kommer genom brevinkastet snart!!! Moahahahahaaaa....



kram

#2 - - Anonym:

Elak du är som tänker skrämma min grabb :( det har jag för fan patent på ;)

#3 - - Alexandra:

DIN grabb? Det är väl ändå VÅRAN grabb va?!

#4 - - Alexandra:

Eller vänta nu? För det första så tar jag för givet att inlägget ovan mitt var från Danne... Men vad "elak som tänker skrämma min grabb"?

Whot? Jag skrämde väl inte honom här? Han sa ju ajälv att där var häxor utenför? Hallå...?

#5 - - Alexandra:

Men åååh... GUD vad trög jag är då... Du (Danne) syftade väl på Steffis kommentar? Hahahaha...

#6 - - Danne:

Ja du är trög

#7 - - Danne:

Men snacka om att du letar efter saker att tjafsa om :)

Till top