goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Det finns en person...

Allmänt Permalink8

Dagen har varti bra, ingen jättehosta och så så jag har lekt med William på hans rum hela dagen, fram till precis när hans så jävla sura pappa kom och hämtade honom.
När jag fick post innan idag så gjorde jag som alla andra männniskor i världen gör de får post. Nämligen öppnade den. Eftersom jag bor ensam med William är det bara post till oss som kommer och det finns ingen anledning för mig att kolla namn på kuverten, jag har inte gjort det på flera år. När jag då öppnade ett av breven så visade det sig at det var till Danne. Jaha, ojsan, så han fick det när han var här. "va fan har du öppnat det för?!" !För att jag inte såg att det var till dig, bara jag som får post här så jag brukar inte kolla namnen liksom"
Det tyckte han var väldigt märkligt. Han tyckte också det var väldigt märkligt att brevet kommit hit.
Ja, det är verkligne märkligt med sådana händelser... (svärord) Fast min hemlighet är ju givetvis att jag kontrollerar hela Sveriges postgång och får hem post från alla personer jag vill klämma åt på diverse sätt. Coolt va?

Jag undrar en sak. När man går över en gata mitt i stan med en liten unge, är det inte brukligt att man håller sagda unge i handen då? Eftersom små barn ofta typ, ehm trillar? Eller hittar en kul sten att plocka upp mitt i allt? Eller för att de är så små så att bilförarna knappt ser dem?
Det gör man inte, det har jag precis fått reda på. Därefter fick jag reda på att jag var en jävla sopa som inte gjorde annat än och gnälla.
Därefter det fick jag reda på att jag istället skulle glädjas över att det lilla barnet precis fått massa kläder och leksaker.

Ehm, what? Snacka om att inte ha någonting i huvudet...
Jag då alltså, som tydligen inte fattar någonting alls.

#1 - - Danne:

Ett alternativ skulle om möjligt vara att du tänkt igenom situationen en gång till och sen skrivit detta. Men det är väl för mycket begärt. Hur kan du ens insinuera att jag skulle vilja skada William, någonsin? För jäkla dåligt, men sånt erkänner inte du

#2 - - Danne:

Faktum är att jag egentligen inte har något negativt att säga om dig i det stora hela än att det är löjligt hur mycket du klagar på mig fortfarande. Jag uppfostrar William bra, han tycker uppenbarligen det är jävligt roligt att vara hos mig (vilket är precis lika ofta som hos dig, t.om lite mer vilket du själv vet om men vägrar låta andra veta), så varför fortsätta klaga på mig egentligen? vi vet båda att det inte har ett dugg med William att göra, du tycker att du ska fortsätta straffa mig för saker som hände innan han ens var född, är det rättvist? är det schysst mot William? Bara inse istället att jag gör det lika bra som du och att han älskar sin far lika mycket som sin mor och lägg allt gammalt skit bakom dig som en vuxen människa bör göra istället. Till 90 % kommer vi för fan hur bra överens som helst eller hur? satsa på mindre gnällande och mer positivt tänkande så får William garanterat ett jäkla bra liv med två föräldrar som trots allt tycker om varandra (lite grann ;) )

#3 - - Alexandra:

Ja hela ditt inlägg Danne visar ju hur lite du fattar. Jag skiter väl i om du knullade runt med Py i 100 år samtidigt som vi var tillsammans! Och folk vet visst då om att du haft William mycket mycket, så jag vägrar inte alls erkänna något för någon!

Jag vet väl för fan att du är en bra pappa! MEN man håller en 2åring i handen när man går över gatan! Det är rent folkvett! Och DET var vad inläggets nedre del handlade om och INGET annat!

Dessutom klagar du minst lika mycket på mig! Jag får ju inte ens prata med vem jag vill utan att du ska sura!

Stara du din blogg Danne, ska bli väldigt intressant att läsa...

#4 - - Danne:

Får inte prata med vem du vill? haha, jo det lär ju stämma :) Håll dig till sanningen i stället, jag är inte det minsta intresserad utav vad sjutton du gör så länge det inte påverkar William negativt. Det första tänker jag inte ens kommentera, bara tur att William inte är gammal nog att kunna läsa. Och nä jag klagar inte ens en tiondel så mycket som du, jag får gnäll i princip en gång om dagen (ibland fast jag inte ens har honom) det får inte du, inte ens i närheten. Jag har t.om din systers barn lite då och då så jag kan inte vara så hemsk som dina klagomål vill få det till. Om du tittar på vad du skrivit i din blogg så kanske du själv ser hur jävla subjektivt det är? det är inte rättvist och det vet du om, men skulle aldrig erkänna det.

#5 - - Danne:

Och ja det som skulle vara kanon med en "motblogg" är att jag iallafall skulle haft intelligens nog att vara objektiv

#6 - - Alexandra:

Dagens inlägg handlade om at man håller en 2åring i handen när man går över gatan! Endast DU kan få det till miljoner andra grejer. Och ja, det är nog tur att William inte kan läsa. För jag har en del grejer du skrivit som man kunnat bli blind av att läsa.

Och du, lille du, vi pratar inte ens en gång om dagen! önsketänkande kanske? Ha du din intelligenta blogg Danne, det skiter jag i. Jag är hellre dum i huvudet på alla vis än att vara minsta vis som dig!

#7 - - Danne:

Tänk hur du kan få saker att låta som att jag är värdelös så ofta för att sen allt som oftast be om ursäkt och skylla på något. Tänk efter innan du skriver vissa saker istället så blir det säkert mycket bättre eller hur? Och efter alla saker du egentligen skrivit här så kan man ju undra om hur du ens kan fråga mig om du kan låna mitt busskort? och fick du låna det? svaret är naturligtvis ja, men jag anser att jag nog inte borde sagt ja. Sen finns det ett enda sätt för mig att försvara mig på när du skriver något jävligt onödigt om mig och det är att kommentera den, så enkelt är det. Hoppas du har kul ute (du har ju inte varit ute på hela veckan)

#8 - - Alexandra:

Ja jag hade jättekul! Tack för lånet

Till top