goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Lille Willy...

Allmänt Permalink1
Jag tycker så synd om William...
Stackars unge som har fått stå ut med att vara hemma med mig dygnet runt en hel vecka... Två timmar var han hos Rebecka i tisdags när jag var hos läkaren, och det är det enda umgänge med andra människor han haft på 4 dagar... Han är så duktig också och gnäller inte alls så mycket som han hade haft all rätt att göra. Eftersom jag själv inte kan göra mycket utan att hosta ihjäl mig så är det främst film som gäller (eftersom han tycker det är trist att leka på rummet ensam), och han har vid det här laget sett varenda barnfilm vi har (har inte särskillt många förståss) och vill inte se dem mer. Han vill se på Hulken och Ironman, Spiderman och Batman... Vilket han gjort :) Dessutom kollade han på alla tre Pirates-filmerna i sträck igår (jag hade verkligen iiinget med det att göra!).
Har ingen aning hur vi ska genomlida den här dagen också... Han är så uttråkad så jag skulle kunna gråta! Friska barn ska inte sitta inne med sina sjuka pjalliga föräldrar!

Ska se om vi kan ta oss ner i stan en sväng nu! Ajöken!





 




***Sitter och funderar lite över det här...
Faktiskt är jag rejält arg nu... Har ju absolut sett grejer från nya vinklar... Fy fan säger jag bara...***
#1 - - Sanne:

Hej Alexandra! :-) Fina foton på lille prinsen :-) Ja, det är dötrist när det blir så långa trista dagar, hoppas det snart blir bättre! Krama William från mej!

Till top