goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Right here right now

Allmänt Permalink0
Onsdag idag och jag är hemma och mår dåligt. Drygt.
Speciellt eftersom disken från festen fortfarande står kvar på diskbänken och jag bara ligger i soffan och hör den skrika på mig...  "Haaaaallååå!!! Klirr klirr! Kom och diska oss innan vi GÅR härifrån av oss själva!"  Snark... Håll truten!

Mitt inlägg igår knaske har förbryllat folk, men jag kan säga att det var enkom för ett högre syfte :P
Tjänster och gentjänster ni vet?

Sitter just nu och lyssnar på min nya (1 av typ 23 stycken) playlist på Spotify, herregud vad nöjd jag är då! M-m-m!

ÅH NEJ! Nu börjar Rachel Ray på tv:n! Måste genast stänga av!!!

Så, tillbaks. Åh vad jag avskyr det räliga programmet! USCH!

Vet inte egentligen vad jag vill ha skrivet här? Ingen aning...
Ska på Britney-fest på lördag och det ska bli SÅ kul! Tjoho! Och mina rosa Britney-skor... Hahahaha!!!

Äh palla... Nu ska jag se film och göra en fruktsallad. Fast i omvänd ordning såklart :D
OCH så ska jag tänka på min braiga födelsedag och hur kul jag hade. Fast, vem har inte roligt med alla i det sällskapet? Ingen tror jag. Måtte vara snäpp till omöjligt!

Ha en bra dag alla ni därute!


-I finally know what I must do... I must quit...you...-
-Michelle Featherson-



Till top