goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

It´s crazyyy I tell you

Allmänt Permalink1
Nu är det såhär gott folk att jag är TRÖTT och har alldeles för mycket att pilla med innan jag stupar så det får bli en snabbis!

Igår vaknade jag och William halv 9. Igen "Ja vill se på Nevewland" så det fick han göra medan han åt frukost. Sedan kom Rebecka hit vid och vi for ner i stan och inhandlade de sista förnödenheterna inför kalaset.

Strax efter 11 kom Danne och Josse, sedan kom Mamma och Dan också och kort därefter kom även Bosse och Britt-Marie, Pappa, Åsa, Farmor, Christian och Robin. Fullt hus!
Vi åt kycklingsallad och så hade Rebecka gjort en tårta med min snygga drömman på! Ja exakt, Mr. Johnny him self! M-m-m!
Kalaset var väldigt trevligt och tiden gick fort. Rätt som det var var klockan halv 3 och alla hade åkt hem igen.

Mmmmmmmmmmmmmuuuuuuuuuuuuuuuuuuuummmmmmmmmmmssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Men ingen rast och ingen ro bjöds det på. Raskt iväg och lämna William hos Danne. För att mjuka göra honom lite gladare fick han två öl av mig :P
Sedan sprang jag (ehm, nej det gjorde jag verkligen inte) till ICA och köpte lite juicer och sedan gick jag för att möta Rebecka och Emma A för snabbmiddag på Istanbul. Det blidde nachostallrik. Vilken jag och Rebecka fick vänta på rätt länge. Emma som hade beställt en hel jäkla pizza fick sin mat ungefär 10 minuter innan vi fick våra chipstallrikar. Aldrig har jag anat att det är så avancerat att göra en tallrik nachos med ost på. Man lär sig något nytt varje dag ju... Hrm hrm...

Klockan 5 ungefär var man hemma igen och tiden flöt på. Sedan runt 8 droppade folk in och strax var festen igång. Och vilken fest det blev! Tack alla mina fina goa vänner som kom och gjorde min födelsedagsfest till vad den blev! Och tack alla för alla fina grejer jag fick! Love you all!
 
Drinkarna flög runt och det var irish coffees och fruktshots, pina coladas och melon surprice! Så gott och väldigt nyttigt ju, med frukt och sådär... Hahaha :P



Här kommer Drottningen med fruktshotten! (Rebeckas bild)

1 del melon 3 delar vodka



Slavflickan slavar för fullt! :) (Rebeckas bild)

Little drinki drinki!!! Yum Yum!

Jonas var redan mumie när han kom, men vi tyckte inte att det räckte! Fram med toapappert!

Hahaha! Cool :P            (Rebeckas bild)

Stackars ofredade tiger :P


Här kommer världens finaste pyramid och tårtmakare!!! (Rebeckas bild)

(Rebeckas bild)







(Rebeckas bild)

Töserna hoppade i sängen!










Hahahaha!!! Bästa kortet ever! :P



Folket började tunnas ut runt 12-1 snåret och de sista gick hem runt 3. Eller ja, inte riktigt, men nästan alla gjorde det :)

Imorse vaknade jag halv 8. Har ens slutat förvånas längre. Tydligen så hatar någon däruppe mig och tycker att jag absolut inte sk få lov att sova på söndagar :P
Har dessutom lilla blåmärken på armarna och en liten nätt bula uppe på huuvdet. Tss... Jo jag vet hur det har uppstått, så väck var jag inte :P
Efter lite vridande och vändande så gick jag upp och startade datorn och kollade på bilderna. Hahaha!

Och nu blir det inte mer skriveri för ikväll för jag somnar nog närsom helst :)

Sovgott!

-Det löser sig sa kärringen som sket i vasken-
#1 - - Danne:

Det var så många stora bilder så man knappt hade ork att kommentera här efter allt scrollande :) och Rebecka, jag har sett en hel del bilder på dig nu från fester mede Alexandra och så där, om du inte har pengar till kläder så kan du få låna :) haha

Till top