goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Boli boli boli Bolibompa!

Allmänt Permalink1
Nu ska jag ta och göra som aaalla andra bloggare. Fast, inte alla utan många får man väl säga istället. Jag har aldrig gjort det innan heller.
Men nu kommer det!

Tam ta tam!!!

Dagens Outfit!
(fast egentligen är det gårdagens outfit, har ju itne varit ute direkt idag)



Hehe, ja, det är ju itne min outfit heller utan någon annan. EN väldig modig liten tös som stod vid busshållsplatsen. För det är verkligen inte alla som skulle våga gå ut och ha en hel regnbåge på sig. För övrigt så hade hon lila ballerinaskor också. En riktig färgexplosion! Men det var sött, eftersom tjejen inte var en sån tjej som står och tycker att hon själv är så jävla cool och snygg. På såna tjejer är ingenting snyggt.

Ett bra exempel på en sån tjej har jag givetvis också! Haha, fast det är inte så mycket kläder utan mer skorna.
För där stod hon med världens största fejkpattar, fejkmun och ett halvt ton smink i huvudet. Lååånga fejknaglar och ett linne som slutade innan det började. Hon svängde på håret exakt hela tiden. Fast, hon kanske hade ticks? Vem vet. troligtvis inte... Hrm hrm.
Så stod hon då där och tyckte förmodligen att hon var snyggast av alla någonsin, och det kanske hon var! Tills man tittade längre ner och såg vad hon hade på fötterna...

Vad fan är det? Förutom att skorna är vrålfula så är de liksom minst 2 storlekar för små!
Och what´s up med de skitfula byxorna? Vilken katastrof alltså. Verkligen!

När tjejen såg att jag satt och flinade åt hennes skor snörpte hon ihop läpparna (så gott det nu gick) och svängde så hårt med håret att hennes solglasögon flög i marken.
Hahaha! Pinsamt.
Som tur var kom bussen precis då och den körde iväg med mig och mitt skratt.
Sedan kände jag mig lite taskig. För tänk om den stackars tjejen hade lagt alla sin pengar på att göra sig snygg och sedan inte hade råd att köpa snygga skor? Eller byxor? Eller ett helt linne?

Hahaha, bara skojade! Jag älskar att var elak! Hihi :P

Nä nu ska vi äta potatismos! Adjö!


-Det var en gång för länge sedan en prins och en prinsessa som levde lyckliga i alla sina dagar! Tills prinsen dog och prinsessan blev deprimerad och hängde sig i källaren-



Haha, vilken saga DET kommer bli!

#1 - - Emma:

Men allvarligt, vafan tar folk på sig?! Hon kanske skulle på maskerad?! Annars måste hon vara sämst på att färgmatcha!!

Till top