goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Lite lördagskväll

Allmänt Permalink0

Gårdagen var väldigt trevlig, hela dagen var bra!

Jag och Rebecka gick och lämnade barnen hos Snäll-Danne halv 1 och sedan tog vi en tur i stan. Köpte äntligen nya sommarleggings!
Därefter satte vi oss och bara njöt av solen och snackade massa :)

Klockan 5 var jag hemma och gjorde vä linget speciellt, förutom att fixa till mig lite och åt lite jordgubbar! Mums!
8 gick jag bort till Rebecka och sedan gick vi till Jessica. Vi satsade på att komma lite senare så att vi inte skulle vara först, men det var vi ändå. Inte för att det gör något! Det är alltid kul att träffa Jessica :D
Folk dropppade in mellan timmarna och vi hade riktigt roligt!
Indisk musik, dans, sangria, vi, öl, kastmärken, sjalar, hattar och en massa skratt! Vi hann även med lite moonwalkövningar och så sjöng vi Heal the World! Hahaha...! Underbart!









Vaknde halv 7 i morse men kunde absolut inte gå upp. Jag vägrade! Man kan inte gå upp så tidigt en förbannad söndag! Så jag somande om, och vaknade halv 11. Som om DET skulle vara bättre!
Nästa gång går jag upp! Tror jag... Haha :P

Nu ska jag ringa Danne och fråga när han vill att vi ska hämta ungarna!
Ha en fin dag!

-By your lead Sire-

Till top