goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Ruby Blue

Allmänt Permalink0
Idag har jag och William varit ute och cyklat! Vi cyklade bort till en lekplats utanför stan och träffade Nathalie och Theo där. Ungarna lekt och vi snackade ifatt oss om vad som hänt sedan sist. :)
Sedan gick vi till parken och var där ett tag och när pojkarna blev gnälliga gick vi till mig och bytade min cykel mot vagnen och så gick vi och köpte glass till dem.
Rebecka kom smygande i det täta buskaget och försökte skrämma oss. Haha :P
När glassen var slut somnade båda busungarna. Busungar är egentligen en enorm underdrift, men det egentliga ordet kan man inte skriva utan att censurera hela bloggsidan ;)



Efter en liten runda till gick Nathalie på möte och jag gick hem och gjorde lunch till mig och William.
Och nu ska jag ta mig en runda ut i köket och diska, sedan är det tvättdags. Tänkte att det är lika bra att passa på när vädret nu slog om och blev ganska tradigt :)

Kramar!

-Min mamma haw klippit mig! Jag sew itte kloook ut!-

-William till en tant i hissen-

Till top