goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Fuckers!

Allmänt Permalink11
Eftersom vissa klagar på både det ena och det andra vad gäller min blogg (jag skriver för många blogginlägg, jag skriver för långa inlägg, jag skriver för ärligt, jag svär för mycket, jag klankar ner på folk för mycket, jag är för mycket sarkastisk, använder fömycket ironi bla bla blaaa) så tänker jag STREJKA och inte skriva ett enda inlägg på hela denna förjävliga tisdagen!
Det gör inget ändå för jag är på så dåligt humör att inlägget ändå hade innehållt för mycket svärord, varit skit långt, haft för mycket ironi och sarkasm och så hade jag såklart klankat ner och idiotförklarat folk alldeles för mycket. För helt ärligt, VEM fan vet inte vad pingis är och vem glömmer bort att man ska gå på bröllop? Vilken jävla idiot sitter och skrattar åt utvecklingsstörda och ensamma människor och VEM i helvete tar allting jag skriver här på allvar!?

Men eftersom jag inte tänker skriva något inlägg idag så kan ingen klaga!

-So many roads. So many detours. So many choices. So many mistakes.-
-Sarah Jessica Parker-
#1 - - Sanne:

Jo, Jag klagar! För att du inte vill skriva mer än en kort blogg idag =) Och undrar såklart vad pingis är och vem ska gifta sig? =D Kram

#2 - - Linda:

Det är ju därför jag läser din blogg! Yeah till sarkasm! :))

#3 - - Danne:

Man glömmer för att man inte känner personen och för att det inte känns viktigt. Därav kan det ju faktiskt bli kul och därför drar jag dit, så enkelt är det. Jag erbjöd att fråga farsan men du gnällde redan innan jag kommit med förslaget. Jag klagar inte på din blogg men jag klagar på dig, du får fan ta och skärpa dig för jag är rätt trött på att bli överkörd av dig angående William. Särkilt med tanke på att jag alltid ställer upp när det gäller honom. Så, sätt igång och fortsätt gnäll nu, och efter det kan du ju skriva om hur många ggr jag sagt nej till att passa din syster barn? visst ja, har ju inte hänt. Idiot

#4 - - Danne:

Idiot var onödigt skrivit, men jag är rätt besviken på dig och att du verkligen alltid använder mig att klaga på så fort du är på dåligt humör

#5 - - Danne:

Dessutom heter det "systers" inte "syster"

#6 - - Alexandra:

Danne, en enda grej i inlägget handlade om dig och du fick ihop allt det där?

Idiot kan du vara själv! Hur onödigt det än må vara! Jag har inte kört över dig alls. Men jag frågade dig om du kunde ha honom på lördag för 4 veckor sedan och du sa ja. Idag, 4 dagar innan festen säger du att du glömt att du ska på bröllop. Självklart blir jag förbannad! Vad trodde du ens!? Sedan blev du skit sur och kallade mig för f-jävel när jag sa att om han skulle va hos Roger så behövde jag ha tillbaks honom på förmiddagen eftersom vi ska till folkets park. Du slände luren i örat på mig och då fixade jag egen barnvakt. Gud vad elak jag är.

#7 - - Alexandra:

Dessutom har jag fan ALDRIG sagt att du inte ställer upp. Jag ställer också upp, men det glömmer du. Som idag till exempel, när du vill träna och jag verkligen drunknar i uppgifter. Så den som ska sluta gnälla är du och ingen annan.

#8 - - Danne:

Knappt två ord av din kommentar var ju sant, patetiskt

#9 - - Alexandra:

Väntad respons från dig. Men du har ju alltid haft svårt för sanningen. Det vet ju jag mer än många.

#10 - - Danne:

Ja precis, jag har alltid varit en riktig lögnhals

#11 - - ***True but sad**:

Hmm.. Så mycket skit snack så mycket lögner.. Från en tjej som sitter så långt ner i skiten så hon inte ens vet var hon har sig själv.. De e nästan pinsamt att du måste skriva här och till och med klanka ner på folk du inte ens känner, om hur hemska dom ser ut eller att dom kanske råkar ha fel mössa på sig just den dagen...... Hmm dax att du hittar dig själv.. Och när du väl gjort de så slutar du nog klaga på andra

Till top