goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Just a rittre song that I rove!

Allmänt Permalink3
Hahaha, började nynna på en grann liten bit och kände mig tvungen att således, eftersom jag ääälskar den, dela med mig av låten/videon till resten av världen. Eller nåja, min trogna läsarskara iallafall :D



Helt omöjligt att inte börja skratta när man sjunger med...
"Why aren´t more peopre interrigent? Rike me?"
Till er som inte vet (fast VEM som inte skulle veta det vet jag inte) så är denna snutten från en av världens roligaste filmer, Team America.
Har ni inte sett den så gör det, men se unrated-versionen! Hahahaha!!!
#1 - - Linda:

HAHAHAHA... jag älskar TEAM AMERICA!! Hahahahaha.. trodde fan jag var den enda!

#2 - - Alexandra:

För mig är det en gåta hur man INTE kan älska den! Oslagbar humor! Hahaha!!!

#3 - - Kyparn:

Kräkscenen är fortfarande det roligaste som gjorts i filmens världshistoria :P

Till top