goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Kulturfest

Allmänt Permalink2
Ungarna var så duktiga! Och maten var jättegod! Hela grjen var lyckad precis som vanligt alltså :)
Även om man suckar och har sig innan så är det faktiskt alltid roligt. Jag, Rebecka och Danne tog foto efter foto men eftersom det mestadels är foto på andras barn så lägger jag inte upp dem här. (Jennifer och Evelina räknas såklart inte :D )
Jennifer var Malena och sjöng "La Voix" på ett litet blygt sätt som säkert hade fått bidraget på minst en 5e plats i festivalen! Lilla Evelina var Carolie af Ugglas och hade också turkosa stövlar! (Åsa, du och Evelina får göra duett!)
William blev sur efter halva tillställningen och tyckte att det var skitdumt att Jennifer och Evelina skulle stå där framme när han ju faktistk ville leka med dem... :P

När alla barnen sjungit sig igen hela melodifestivalens repetoar blev det mat. ALltid intressant med utländsk mat! Även om man kankse inte alltid luktar så gott efteråt... Hahaha!
Danne och jag började slåss vid matbordet och Rebecka funderade på att skola in oss också på dagis.
Men han snodde faktiskt min mat! Så jag stack honom med gaffeln! Lika gott! Haha :D

Vid 19 gick vi hem och jag fortsatte tvättandet. Vid 9 bestämde jag mig för att gå ut och gå en runda. Efter en stund hade jag hamnat bort a hos Sandra och då bjöd hon på te. Båda två var helt halvdöda efter för mycket uppgiftskrivande... Snark!
När jag gick hem sedan var klockan nästan halv 12! Men jag sorterade tvätten och sedan skrev jag min andra bokkrecension till skolan!

Vaknade imorse och hade drömt en jättejobbig dröm... Den var så verklig och då är det skit jobbigt när man vaknar och fattar att inget av det faktiskt hände. Detta var ingen hemsk dröm utan en bra :)
Och nu ska jag strax dra iväg mig till skolan!




Jennifer berättar för de avundsjuka små vad det står på hennes diplom
#1 - - Sanne:

Vad söta de var, måste ha varit roligt att höra och se dem uppträda =)Williams nya kläder passade fint såg jag =) Görfina foto på honom! Kram

#2 - - Åsa:

Absolut, jag är redo! Stövlarna är på, benet upphissat, borrarna vidgade och jag pekar med fingret mot huvudet när jag stämmer upp i min....skönsång????

Ha en riktigt rolig fest i morgon, jag skickar en stor kram till er alla.

Till top