goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Prov, bakelser och nya hyresgäster

Allmänt Permalink2
Huga! Vaknade klockan 7. Låg och repeterade provet i min hjärna. Gick upp och duschade, fortsatte repetera. Varför är inte böcker vattentäta förresten? Hur många gånger jag badat och tappat min braiga bok i vattnet är oräkneliga. :P
Gick och pratade med mig själv på väg till skolan och lät nog som en galning när jag rabblade saker som "FRÅN hjärtat, TILL lungan, TILLBAKS till hjärtat... Angina Pectoris... Nitroglycerin... Lungödem! Ah va fan då...!"
Men provet är gjort nu iallafall och det kändes ganska bra ändå.
Gick till ICA med Amanda sedan och fick köpt någon smörja som jag nu har blandat ihop och gjort några räliga bakelser av. Haha, härligt det lät ju!
De ska ha kulturfest på dagis idag och alla ska ha med sig någon maträtt eller kaka eller nåt annat skit som är typiskt för deras land. Hm, min ursprungliga tanke var blodkorv. Många som hade gillat det eller? Hahaha :D
Ska bege mig dit vid halv 5 tillsammans med Rebecka och Töserna. Danne har William så vi får mötas på vägen.
På någon sätt ska jag börja tvätta klockan 5 också. Det är den enda tvättiden innan helgen och jag MÅSTE tvätta! Får se om jag kan dela på mig.

Kan berätta att jag har fått nya hyresgäster på balkongen!
Två damer som heter Olga och Svea har numera installerat sina nät på varsin sida om Jerkers.
Undrar just vad de pratar om? Recept på flugpaj? DET hade kanske varit något att ta med till dagis? Hahaha! Blörk! Spindlar har verkligen märklig uppfattningsförmåga vad gäller mat. Skulle kanske bjudit dem på lite bakelse? Fast i och försig. Kommer ihåg när jag och Rebecka var små och vi samlade in alla spindlar vi kunde hitta på vår altan och stoppade dem i en pepparkaksburk. Vi hade gjort jättefint med pinnar och blad och allt. Till och med mat hade vi lagt in. Inte kunde väl vi veta att spindlar inte äter revbensspjäll?!
När de hungriga krypen började mumsa på varandra fick vi order av mamma att genast gå iväg och släppa ut dem! Men det orkade vi inte så vi hällde ut dem precis utanför vårt staket.
Behöver jag tillägga att vi hade miljoner spindlar på balkongen den sommaren? Mamma var jätteglad.

  By the way! Någon som har denna filmen? DEN måste jag se! Bläää!


Nu ska jag gå och göra uppgift!

Adios!

-Varför klagar de på att de inte har bröd? De kan väl äta tårta?-
-Marie Antoinette-
#1 - - Björn:

Räliga filmer.



Här har du en länk till en liten snutt av filmen.



http://www.youtube.com/watch?v=Bksvon-hSDM



Jag skall se om jag hittar den till dig senare.

Pyss

#2 - - Alexandra:

Tack för länken Daddy! Hahaha, gamla filmer är bara så bra! Puss!

Till top