goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Thru the woods

Allmänt Permalink0

Så, nu har jag varit nere i stan igen, provat tröjan, tagit den enda fram till kassan OCH köpt den! Hihi :)
Så nu vet jag vad jag ska ha på mig på lördag iallafall. Skönt! Var på Ica också, två kassor öppna och 40 meter kö i båda. Helt plötsligt öppnades ytterligare en kassa "Jag kan te emot häää..." WROOOOOOOOOOOOM!!!!!! Sju pensionärer galloperade bort till kassan med käppar och rullatorer i högsta hugg. Är det så när man blir runt 70 att man känner döden i hälarna hela tiden och inte ens har tid att stå 5 minuter extra i kassan? Är det bättre att riskera höftfrakturer och ner mejade barn? Fast underhållande är det iallafall, att se på om man står utanför riskzonen.



Jag fick putsat tre fönster idag. Ska vi slå vad om att det regnar imorgon? För det gör det ta mig fan vareeenda gång jag kännt mig duktig och gett mig på det där gudsförgätna arbetet. Men men, what to do? :)

När jag kom hem nu för en stund sedan så var det lite mörkt och mysigt så nu tittar jag på "The Wicker Man". Den är så bra och så läskig! Fast på ett annorlunda sätt. Speciellt slutet! Det är helt sjukt! Se den se den se den!

 Desktop Wallpaper · Gallery · Movies & TV   The Wicker Man

Visst är det jobbigt när man ser någon som man känner igen, man kanske tror att man vet vem det är men är ändå inte helt säker och så vill man inte göra bort sig genom att säga "hej" till en vilt främmande människa? Haha, det hände på Ica. Eller så kan man inte alls placera personen som man känner igen. Skitjobbigt!

Nej, nu har jag inte tid mer! Filmen är spännande!!!

Adjööö!


-
As a rule, men worry more about what they can't see, than about what they can-
-Julius Caesar-

Till top