goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

"Inte för att du riskerar ett nej"

Allmänt Permalink0
Åh nej... Nu började Fråga Olle! Och jag som verkligen bestämt mig för att absolut inte titta på det! Men det handlar om två tjejer som åkt till Bulgarien, och den ena tjejen sa "Vi ska ha sex med minst 25 stycken när vi är där"
Uhm... Vad i helvlete? Hur nasty får man vara? Det spelar ingen roll om man gör det eller ej, men SÄG inte att du PLANERAR att göra det! Bara gör det istället... Herrejisses...

Idag har hela dagen handlat om skolan. Ja, iprincip iallafall. När skolan var slut hämtade jag William och Evelina på dagis. De informerade mig om att de skulle minsann klä ut sig till skellett på Halloween. Båda två. Jaha sa jag och så gick vi till Kasken och köpte två små skellettdräkter och varsin yxa till dem. De såg ju bara för roliga ut i dem! Haha! Lämnade Evelina hos Rebecka, gick hem, åt lite, lekte med William, mös i soffan med William och sedan var det tandborstdags och marsch i säng. Han somnade som en stock :)
Så efter allt detta trevliga så var det alltså dags att sätta sig med skolarbete nummer 2! Och det är vad jag fortfarande gör. Tjoho... Fast jag är sååå trött! Jag måste nog stänga ner snart innan jag blir rent stollig :S

Jaja, nog om mitt! Sovgott alla! Ja precis, ALLA! :)
(Ja, eran misstanke är rätt, jag är på bra humör. Lovad vare Herren! Underbat va? Haha)

-It´s amazing how you can speak right too my heart. Without saying a word, you can light up the dark- 
-Ronan Keating-
Till top