goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Sing for the moment

Allmänt Permalink0

Måndag, och nog är jag ett dumt spån ibland för vad gjorde jag imórse? Jo jag gick upp, tog på mig och allt det där, gick till bussen och satt där en stund. Tyckte det var lite konstigt att där inte var en enda själ men ja, konstigare saker har ju hänt tänkte jag. Kollade på facebook lite, uppdaterade statusen och... Och insåg att klockan inte var tjugo över fem, utan tjugo över fyra. Alltså TJUGO MINUTER ÖVER FAKKING FYRA! En måndagsmorgon? Och vad gjorde jag? Började skratta och gick hem och la mig och kramades istället. Tills jag vaknade med ett ryck och såg att nu var klockan verkligen tjugo över fem och bussen skulle gå om 10 minuter. Megastressad. Men hahaha, att jag ens glömde vrida tillbaks klockan... Gjorde verkligen samma sak förra året... Haha!
Men väl på jobb så var dagen bra och rolig. Trivs bra där! :D
När dagen var slut körde fina pappa mig till bussen och sedan var jag hemma i ett nafs! Ja nästan iallafall, det tar ju en timma eller så.
Här hemma hade Stefan lagat mat och det enda jag behövde göra var att duscha och värma upp mina frusna lemmar och sedan sätta mig och äta gott. Tack! Du är fin du...

Så, helgen då? Hm, ja just precis nu så minns jag inte vad jag gjorde i fredags. Eller? Hm... Jo! Vi la oss tidigt och sedan var det lördag. Lördag, jag var i stan med lilla Louise och vi fikade (på Sjöbergs, döh) och sedan gick vi in på Vero Moda och var där alldeles för länge för jag lyckades verkligen hitta något jag tyckte om. Som jag köpte. Senare på kvällen gick jag hem till Nathalie, utrustad med en lite för djup urringning och tre liter vin. Lilla Frun hade gjort jättegoda smörgåsbakelser! M-m-m! De var så goda att det vattnas i munnen bara jag tänker på dem... slurp.gif image by midnite-eyes

Sedan satt vi några stycken där och sjöng singstar och drack upp allt vinet och sedan gick vi till Lyktan. Där var mycket folk där som det oftast är. Jag drack för mycket. Jisses...
Men kul hade vi iallafall och på söndagen mådde jag itne bra. Fast jag var dck inte bakis.
Nu ska jag mysa i soffan! Ha en fin kväll! Puss och kram!



(bilderna är klickbara)


-I do I do I do I do-
-Abba-

Till top