goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Stjärnor

Allmänt Permalink2
Hemskt rent vad jag är på bra humör då? Jag har ingen aning varför heller. Inte för att man kanske behöver någon anledning heller såklart, det är bara bra :)
Har lite pluggpaus nu och lyssnar på Sweeney Todd, underbart! I löööve!
Nästan bara en vecka kvar till Halloweenfesten nu! Tjoho! Ser verkligen fram emot det :D En sak är ju lite synd förståss, för min del, men det gör inget :)

Denna vecka har varit tuff, på mer än ett sätt. Men en bra fantasi kan ju hjälpa vem som helst. Haha :P

William har sovit hela natten inatt, och jag också. Jätteskönt att vakna utvilade, båda två. Ännu skönare att det är mörkt ute. För det är så mysigt att vakna och gå upp och ut i det kalla höstvädret.
Nästa vecka ska jag jobba! Det ska bli skönt, och roligt! Då kommer jag nog itne vara riktigt lika positiv angående tidiga kalla morgnar...

Hm, fick precis ett uppdrag. Komma på och komma på. Ja man har som sagt livlig fantasi så det kanske jag kan lyckas med under dagen. Får väla se.

Nu ska jag sminka mig lite så jag inte skrämmer livet ur folk på gatan sen! Ha en fin och kall dag alla!

Puss!

Förresten, eftersom jag nu är på så gott humör så ska jag ge er något att skratta åt! Kolla in detta! Hur snygga var inte vi va?! Hahahahaha!!!



-At last my arm i complete again-
-Sweeney Todd-
#1 - - Nathalie:

Hur länge sen e fotot? Du e inte dig lik alls! =D

#2 - - Alexandra:

Fotot är från 2004 tror jag, och nej, tacka fan för det! ;)

Till top