goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Punkt punkt punkt!

Allmänt Permalink6

Oh my fucking God jävla idioter! TYVÄRR kan jag inte skriva varför jag är arg (arg är en ENORM underdrift) men jag säger bara en sak; skaffat ett liv för helvete! Jävla barnungar...
Helt ärligt talat? Hur fan orkar man? "Buhuuu jag får inte som jag vill! Buhuuu buhuuu buhuuu!"
Såhär är det och såhär kommer det vara i framtiden, jag är sinnessjukt trött på att folk försöker bestämma vad jag ska göra och inte göra. Jag gör vad jag vill, umgås med vem jag vill och tycker vad jag vill och det utan att någon idiot kan ändra på det.
Till exempel;
 
1. Jag tycker att man är ett jävla vidrigt as om man röker när man är gravid! Vem fan förtjänar att få barn när man börjar misshandla det redan i magen? Uhm? Stupid!

2. Jag tycker att man är dum i huvudet om man stöter ut folk utan anledning!

3. Jag tycker att man måste fattas ungefär 98% av sina hjärnceller om man försöker bestämma vem ens vänner ska umgås med.

4. Jag tycker att fördomar är en underbar grej, för vet ni vad? De stämmer i princip alltid!

5. Jag tycker att höjden på slampighet är när man inte vet vem som är pappa till ens unge! Eh, är man lite äcklig eller? Kölapp någon?

6. Jag tycker att om man misslyckas med något så ska man fan inte skylla det på någon annan. Stå för det istället ditt pucko!

7. Jag tycker att folk ska skita i att lägga sig i andras liv när de har 3 gånger mer skit att reda upp i sitt eget liv!

8. Jag tycker att falskhet är ett bra karaktärsdrag. Hur fan skulle man annars stå ut med alla andra falska personer?

9. Jag tycker att om man stör sig på någon så tar man det med den personen istället för att snacka rundor. Är det samma som att vara falsk? Jo, ja just det, det var det visst.

10. Jag tycker att om ni ska klaga på vad jag skriver i detta inlägg så kan ni fara så långt åt helvete att ni aldrig hittar tillbaka.

Och vet ni vad? ALLT detta tycker jag och ingen kan ändra på det. Ni kan tycka precis vad ni vill om precis vad som helst, men vad jag tycker kan ni skita i. Så det så!

Nu ska jag sätta på lita Amy Whinehouse och städa!

Trevlig tisdag alla. (Förutom du då, du kan gott trilla ner från soffan och bryta benet!)

-You know I´m no good-
-Amy-

#1 - - Petra:

Hahaha! Det var det roligaste jag läst på länge! Bra sagt btw! Håller med på alla punkter :)

#2 - - Sandra:

HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAH vänta lite HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA aj min mage

Är du lite arg Alexandra?

#3 - - Danne:

Om man nu ska vara petig så får jag faktiskt lov att kommentera folk du umgås med ifall jag vet att där är saker du borde veta, så det så :) inte för att jag tror du menade mig överhuvudtaget men jag ville ändå säga det

#4 - - Danne:

Eller vänta nu, menade du mig? :)

#5 - - Alexandra:

Haha, nej Danne jag menade inte dig överhuvudtaget :)

Och ja, såklart får du kommentera men bestämma kan du inte. Fast det vet jag ju att du inte vill heler så :D

#6 - - Mandy:

Haha go Alexandra! Kan inte annat än hålla med dig.

Till top