goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Förvirrad som en gris på slakteriet

Allmänt Permalink0
Har två låtar i huvudet just nu, dels Katy Perry/Timbalands - If we ever meet again och så Jason Bieber/Ludacris - Baby. Men när jag sjunger på den ena så halkar jag hela tiden in på den andra. Sjukt störigt. Antar att anledningen till det är att jag inte kan hela texterna till nån av dem så då blir det väl en combo. Haha :P Fast de är jättebra båda två så det gööör inte nånting ändå. Plus att jag sjunger som en gudinna så allt jag tar ton till blir ju ändå som diamantöverdraget guld. Hahaha! Full av skit som vanligt. Finns det ens något som heter "diamantöverdraget"? Aldrig hört, men å andra sidan så har väl inte alla ord uppfunnits än heller. Å tredje sidan (finns det uttrycket då?) så är ju inte diamant flytande så det går nog inte att "dra" det över nånting. Så det var nog ett dumt ord. Hm...

Fan vad jag är frustrerad! Eller är det uttråkning över vardagslivet? Nej det tror jag inte, jag är rätt vardaglig på vardagarna, and I like, och blir sällan uttråkad, meeen jag behöver göra något! NU! Tack gode GUD att det är helg snart, för jävelen. Jag behöver festa, det känns. Har ju inte gjort det sedan, hum... Vaddå, herregud! Sedan Långfredagen!? What the f*ck!? Men jag ska väl inte sticka under stol med att jag haft jävligt trevligt med annat när jag inte har festat. Och så har jag ju varit med min lilla knasiga unge förståss :) 

Anyhow... På lördag är det födelsedagsfirande hos Linn och det ska bli trevligt med lite nya folk. Inte bara dessa (lägger till ett INTE ALLA också så inte ALLA tar åt sig. Men ni som BORDE ta åt er vet nog att ni SKA göra det också) ingrodda, inavlade, lögnfyllda jävla trelleborgare som man stöter på i varje hörn. Inte så konstigt förståss med tanke på var man bor. Hahaha... Men alltså, vet ni vad jag hörde härom dagen? Det var rätt roligt precis som allt annat jävla skitsnack, det var om något jag skulle ha sagt till "någon" som "någon annan" hörde. Denna "annan" gjorde sedan om det jag faktiskt sa i sin hjärna till något jag inte sagt, med ett enda syfte och det var att skapa bråk. Men sorry, ingen fight. Far åt pipsvängen med dig ditt feta jävla kohelvete!

             


Hahaha! Nu sitter jag och skrattar åt mig själv för den bilden var så rolig! Hahaha! Tror jag behöver sömn... Jupp, sovgott!

Puss!


-You messed with the wrong girl dude!-

-Kristin C-
Till top