goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Fredag hela dagen

Allmänt Permalink1
Fredag och äntligen helg! Inte för att jag har jobbat i veckan och förtjänar helg, men ändå. Hihi :)

Sitter just nu och lyssnar på ett youtube-klipp med en tjej som sjunger helt fantastiskt. Hon bor här i Trelleborg, och jag känner inte henne överhuvudtaget, men herregud vad bra hon sjunger. Jag hade absolut köpt den skivan!

Nu ska jag klä på mitt stissiga barn och sedan ska han lämnas på dagis och efter det måste jag nog gå till kärringagrillen en stund.

Ha en fin dag! Puss puss!


-Don´t judge the book by it´s cover-


Nej, när ska man lära sig det då? Förmodligen aldrig...
#1 - - Björn:

Hej snäckan. En länk till flickan på Youtube kunde kanske passat in i din text. Kanske den kommer i nästa inlägg! Puss och kram från värmen.

Till top