goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Ordet Falsk får en ny innebörd för varje dag som går...

Allmänt Permalink8
Vuxen till trots och chockad 1000-tals gånger om. Men nog fan blir man förvånad varje gång ändå.
Lägg då till att man bor i den sjukaste staden som finns på kartan och verkligen inte borde bli förvånad över nånting.
Och då menar jag NÅNTING alls!

Sinnessjuka människor i den här sönderinavlade jävla staden. Det är verkligen förundrande att "de" inte bara fällt en bomb över Trelleborg och asfalterat skiten.
Det roliga är, att varenda en man pratar med som bor här men som inte kommer härifrån säger samma sak. Att de aldrig varit med om falskare och mer förstörelseintriktade människor i hela sitt liv.
Människor i denna staden verkar ha någon slags sjuk drift att snacka skit om andra, allra helst deras vänner. Det är där man har det bästa materialet ju. Hugger varandra i ryggen till höger och vänster, ljuger och bedrar, förnekar och ljuger lite till. Jävla pack...
Givetvis inte alla. Men ni fattar.

Men, iallafall. Helgen... Hahaha!

HERREGUUUD!!!

Personalen på Zoo måste ha lämnat alla burarna på glänt för stan invaderades av djurarter av diverse slag. Faktiskt anser jag å det fullaste att det borde vara förbjudet att sälja alkohol till djur.
Faktiskt.

Fredagen var väl rätt lugn, men kräken var väl kanske lite försiktiga eftersom de var rädda för  SKADEDJURSBEKÄMPARE!

Igår var dock inte lika lugnt. Djuren hade nog fått känna på friheten lite för mycket och tog sig lite väl stora friheter tycker jag. Mm...
Jag blev nästan överfallen av Vårtsvinet, ni vet den jag skrivit om innan?
Haha, nej skämt å sido.
Vi kom fram till en del och efter idag ska jag inte vara sååå dum mer. Hihi...
Men Vårtsvinet sa själv igår, (efter att hon erkännt att hon tyckte att mitt "Jägare Sökes" inlägg var rätt roligt. Ja, jag vet. Jag är faktiskt himlans rolig) efter en väldigt intensiv och väldigt svärordsfylld diskution (stavas diskution så eller?) att hon faktiskt ville bli omnämnd här i dag. Och jag lovade. 
Även om hon då såklart iiinte läser min blogg.

 JAAA JAAA! Waaad ever ;)

Nåja, då går vi vidare. Förvisso ville Vårtsvinet bli omnämnd med namn men jag skriver inte ut namn på andra än mina vänner och familj här. Men jag kan ju berätta en kort saga.

Det var en gång en Mal som flög In i en Bro och drunknade i en B*ck. Skoj va? Hehe ;)

Nuuu går vi vidare.

Ehm, ja just det. Vi var en sväng i tältet.
Men hu och fy fan vad knökfullt av äckel-päckel ful-djur där var!
Svettiga Orangutanger, vingdögda Pungråttor, skadeskjutna GnuerSjögrisar och ja allt vad det nu var för nåt.
Den falska Suggan var där, den rabiessmittade Hyenan var där, ValenValen var där, och det var ju bland annat därför det var så trångt.

IIISCH!


Jag kände mig så smutsig och nergrisad att jag gick till biljettbåset och krävde att få tillbaks mina pengar. De slängde ett snabbt öga på omgivningen, nickade och förstod till fullo vad jag menade och gav därmed genast tillbaks mina pengar.
Sedan satte de upp en skylt med texten "Smittozoon! Inträde på egen risk"

Förresten. Helgens tips består av följande väl valda ord.

SERIÖST? Om du ska hälla frätande medel i ditt hår, snälla gå till ett proffs. Alltså ett riktig då, ett sånt som tar betalt. Du vet, som de där killarna du beställer hem från internet, de tar ju också betalt. Eller hur? Lägg inte mer pengar på sexuella upplevelser än på ditt utseende. Fast å andra sidan så har du kanske inte så mycket pengar som hade behövts för att fixa det där.
Med närmre eftertanke... Skit samma.
Ha det så trevligt med killarna, släng speglarna och sätt en påse över huvudet istället.

Hahaha! Jag är verkligen så hemskt rolig!  
 
Usch nej, nu orkar jag inte mer!
Jag är dötrött och det verkar inte finnas någon direkt gräns för min fantasi idag. Den liasom skenar iväg lite grann.
Eller vad tycks?
Men som jag sa igår, så även om det kan bli lite väl tramsigt ibland och lite väl dumt ibland, så tar jag inte bort något som jag skriver utan står, till skilland från väldigt många, för vad jag skriver.
Ibland blir det missförstånd och då kan man ju såfall be om ursäkt ifall man trampat någon alltför hårt på klövarna, hrm jag menar fötterna.

Haha, jaaa som det kan bli ibland.

Förlåt! 

Or not...

Ha en bra dag och kom ihåg; What comes around Goes around...(!) Som en extremt korkad människa sa en gång.

Tjingeling! 

P.S Kära vänner. Ta inte för givet någonting som jag skriver här. Bara för att du är så förbannat egocentrerad att du tror att allting handlar om just dig så gör det kanske inte det. Känner du dig träffad av nåt jag skriver så har du förmodligen en anledning att känna dig träffad. Som exempelvis ett dåligt samvete? Men trots det, så kanske det ändå inte alls handlar om just dig, tro det eller ej, men jag ogillar mååånga människor. Men det är inte mitt problem, bete dig ordentligt mot mig så gör jag detsamma mot dig och då behöver du inte ta åt dig heller.

Capish?!
#1 - - Ankh:

Du är för bitter för ditt eget bästa.

#2 - - Alexandra:

Nej Anders, bitter är jag inte å det minsta. Däremot är jag dörolig! Haha!

#3 - - Aliana - www.wearoutlet.se Prisvärda barnkläder!:

Åh imorgon ska vi på Zooooo ;D

Nu får valen för att hon snackar om folk HON ALDRIG ENS TRÄFFAT ;)

#4 - - Alexandra:

Hahaha jaaa! Eller folk den ens pratat med eller känner överhuvudtaget! Si jo to morro!

#5 - - Aliana - www.wearoutlet.se Prisvärda barnkläder!:

Ja förlåt, DEN ;) Väldigt avslöjande annars ju hahaha....

#6 - - Anonym:

Gud va du har problem me folks utseende..

Hade förstått om du varit en pangbrud men du nervärdera ju dig själv genom att klaga på andra me tanke på din size & utseende!

#7 - - Alexandra:

Hahaha!!! Naaw lilla du då, så rart av dig att nedvärdera DIG själv genom att klaga på MITT utseende med tanke på hur DU själv ser ut! Hahaha, viiilket skämt.



Dessutom, så behöver du inte lägga dig i något du inte förstår. Dessa människor får helt enkelt bara igen med samma medicin som de själv så frikostigt delar ut.



Och du, lilla rara du, lär dig stava och sedan efter det, kan du ju gå och skaffa dig ett liv. Och SEDAN så kan du kommentera här igen.



LE-HO-SE-HER

#8 - - Anonym:

Naww lilla du? Jag e inte så liten jag!!

Hela du e ett skämt..

Jag skiter i vem du menar men såna som skriver så har antingen haft mobbingproblem som barn eller vuxenålder... Annars skriver man inte ut sånt...

Ha det fint du...



Stavningen vet i fan va du snackar om me WE

Till top