goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

HAHAHA!!!

Allmänt Permalink4
Hahahahaha! Har fått en kommentar av en av dessa trevliga människor som finns i denna stad.

Åååh lord...

Jaja, jag är inte alltid så trevlig själv, yadda yadda! Dock har jag aldrig påstått det i sådana här sammanhang heller.
SOM JAG SKREV så är jag snäll och trevlig mot folk som jag anser förtjänar det. Folk som bemöter en med en medmänsklig respekt. Folk som kan vara raka och ärliga och inte hugger en i ryggen så fort man blinkar en gång för mycket.
Jag är INTE snäll och trevlig mot folk som inte har någon respekt mot mig och de mina, som snackar skit om mig när jag FAKTISKT INTE (tro det eller ej, men sant är det) har gjort dessa ett enda dugg. Det är ren svartsjuka det handlar om och det är ta mig fan det äckligaste som finns.
Det enda jag verkligen gjort de här personerna är att va ihop med någon som de själv vill ha.

Snacka om mig, få tillbaks det och TÅL det. Håll käften annars.

Simple as that.

Any how...

Idag vart jag nere och fikade med Aliana och hennes kidz. Sötungar! Vi gick runt lite grann och kollade efter barnjeans, vilket är sjukt överpriserat (ja jag vet, men jag är faktiskt den bästaste på att hitta på nya ord) 

Näää, men iallafall så gick vi runt och strosade lite och efter det så gick jag hem och hutt mi i soffan och snackade med mammi i telefon.

Sedan gick en sväng med Denise och kollade present till Stefan som ju snart fyller år. Hihi :)


Ehm... Jaha, lite bilder då?

Var nere en sväng på Mikaeli med William och Jennifer, på fredagen då :) Stora klubbor? Va?


Aaahahaha! Denna bilden, haha, så rolig!


Sen gick vi ner igen och åkte lite karuseller. Sötnosar!






Sen var det kväll på vår balkong



Hihihi...


Sen var det lördag på vår balkong :)


Sedan var det fest hos älsklings-Sandra och hennes Tobbe


Haha :P


Nu ska vi hyra film!

Adios!


#1 - - Aliana - www.wearoutlet.se Prisvärda barnkläder!:

Hahaha bilden på barnen med pilbågen påminner lite om reklamen "meeen, är du verkligen säker på det här nu?" hahahaha... så sött :)

#2 - - Alexandra:

Hahaha ja jag vet! Skrattade mig halvt fördärvad när jag såg hur bilden blev :P

#3 - - Trötta mig:

Alltså ärligt, det e jävligt kul att läsa din blogg. Du mobbar helt ärligt folk till höger och vänster. Tur att du e det snyggaste som finns eller hur??? Du må ha bra självförtroende men ärligt??? Att sen tro att folk e avundsjuka på att du har mannen dom vill ha.. haha ärligt vem fan vill ha den avdankade saken?? Det e du nog allt ensam om, för han e ju knappast all that.. Men det kanske e tufft att ha han?? Nej du kom ner från dina höga hästar och inse att du inte e det bästa som finns i världen och om du nu hatar allt med och folket i Trelleborg så FLYTTA FÖR FAN!!!!

#4 - - Alexandra:

Du förstår att du gjorde bort dig själv där va?



Till top