goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Fina Julen :)

Allmänt Permalink0
Som då de flesta förmodligen vet, så har det varit jul. Haha, vem skulle ens ha missat det?

Jag firade jul med alla mina älskade och hade en riktgit bra jul.

Har en del bilder så jag skriver till dem istället så blir det inte så bökigt :)

 
Första advent och mysfrukost med William och Stefan <3


Ute hos Hampus och Louise senare på eftermiddagen. Barnen lekte i snön. Haha ;)


Och jag och Louise bakade :)


Fredag och William vart med mig på jobb. Han plocar alltid med sig en blomma till sin mormor när vi är påväg dit, men det fanns ju inte mycket blommor så det fick bli tistlar istället.Och mormor blev jätteglad förståss :)


Senare samma fredag, Evelina var här hela helgen. William sov i sitt stjärngosselinne. Haha, såg ut som en 1800-tals unge!


Snälla mamman äggade sitt barn. Han tyckte iiinte det var kul. Men det gjorde jag. Hähähä!


Och så bakade vi lussebullar igen :)


Lucia på dagis och någon var visst trött ;)


Älskade min egen unge <3


Och så vart det Lillejulafton hos Mamma och Dan i Åkarp


Tomten hade svårt att få av sig stöveln








Julaftonsmorgon och William fick sin efterlängtade borg av mig och Stefan :)


Och såhär cool var den när jag byggt ihop den :D


Tre glada killar i väntan på Tomten ute hos Pappa och Åsa :)


Julklappsutdelning :)






Glad eller? Hihi <3


Stolt över min unge som är duktig på att både spela och sjunga <3


Sedan var det juldagen och William firade jul med sin pappa medan jag och Stefan hade trevligt hemma hos oss med Aliana, Sole och Alianas Madde :)








Sen blev det lite Kräm på det


Aaahahaha!!! SÅ snygga! (Jag tog med denna bara för att du älskar den Aliana. Hähähä!!!)




Mmm, älskling <3

Och nu är ju då julen alltså slut och nästa etapp är nyår och det ska bli jätteskoj!

Nu ska jag duscha och sedan är det mys med film och världens bästa man i soffan :)

Trevlig kväll!

Hej hej! 
Till top