goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

La Voix

Allmänt Permalink1

Tu fysan vad jag är seg idag. Inte konstigt förståss och det var sååå värt det! Jag hade jätteroligt igår! Tack världens finaste lilla Louise för att jag fick följa med dig och gå på Melodifestivalen! Det var så kul :D
Jag har hört från andra att bidragen var skittråkiga, men det var de inte där! DÄR var Jöbacks låt underbar och Sibels var riktigt riktigt cool. När showen var slut åkte vi taxi hem för att Lyx-Louise inte ville ta bussen. 750 spänn för en taxi? Jag höll på att dö fyra gånger! Väl hemma i Trelleborg gick vi först upp till mig och fixade oss lite och sedan mötte vi upp Hampus och co nere på A9 där de firade Soles födelsedag. Hampus tyckte jag och Louise låg efter så han köpte jägershots till oss... Huuu! Det är verklgien svinäckligt! Men det värmde :)
Vid halv 12 gick vi till Kristall och fortsatte firandet där.
5 drinkar och fyra champagneflaskor senare var kvällen slut och det var dags för alla att gå hem. Hampus fick ta fylle-Louise direkt hem. Hahaha... Aaah, Louise min raring
Jag gick iallafall bort till Biffens och köpte TVÅ nötrullar. En till nattamat och en till frukost idag. Haha, smart va?

Och nu såg jag precis vad klockan var och jag har verklgien inte tid att sitta här! Jessica ska ha middagsbjudning hemma hos sig och jag ska strax gå och möta Rebecka och Rickard! Wiii! Det ska bli trevligt!
Skriver mer senare :)

Puss!!!

Fast tid att lägga upp detta klippet har jag, det är så roligt! Jag skrattade halvt ihjäl mig när de visade det! Hahaha, Meltzer är fantamig helt fantastisk!

#1 - - Danne.P:

Allting känns och ser bättre ut när man är där LIVE. Det innebär dock inte att det faktiskt är så att bidragen var bra :) Ganska långt ifrån faktiskt. Men visst, det var lite bättre än de andra deltävlingarna det kan jag hålla med om. Men fortfarande sjukt dåligt. Enda underhållningen är ju fanemej Dolph!

Till top