goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Mmm...Mademoiselle...

Allmänt Permalink8
Nu har jag badat och det var sjukt skönt! Mmm... Alldeles varm och mjuk nu. Och så gjorde jag en inpackning i håret och jag har målat naglarna lila och smörjt in ansiktet med nåt bra... Spa-kväll! Haha... Ja, men trevligt var det. Nu ska jag nog fortsätta med "me-time" och sedan ska jag gå och lägga mig i min renbäddade säng och drömma och sova bättre än på länge. Och varför nu detta då? Jo, det tänker jag inte berätta! Haha! Sovgott alla!


                  


                            -You make me wanna...-
#1 - - Aliana - Gift 2-barns mamma! :):

Rent ut sagt svinigt att du tetas så :P hahahah

#2 - - Mange:

Herregud...!

#3 - - EriK:

fan vad porrig bild

#4 - - Rebecka:

Vad är det för klotter du har på handen? :P

#5 - - Erik:

jag känner igen dig, men har ingen aning om varifrån...var har du gått i skola.. :)

#6 - - Alexandra:

Jag har gått på Humlemadsskolan, Vårboskolan och på Värnhemsskolan :)

#7 - - Erik:

hehe oki jag gick också på värnhemsskolan.... du umgicks inte rätt mycket med mickael jonsson då.



#8 - - Alexandra:

Haha, jaså är det duuu! Jo det gjorde jag, han var tillsammans med en av mina arlövsvänner :)

Allt bra med dig då?

Till top