goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Risbuske

Allmänt Permalink2

Au gud... Jag är död. Nästan iallafall. Blä... Vaknade klockan 11 och fick med stor möda in mig själv på toaletten. Synen i spegeln var helt ärligt talat skräckinjagande... Hu! Ja, bu... Efter att ha stillat begäret av att spy så gick jag och la mig igen. Fast sen blev jag hungrig och gick ner på McDonalds.
Ja, fyllan slog på riktigt rejält igår, fast vi inte drack mycket mer än vinet vi köpte. Fast vi åt inte särskillt mycket nån av oss så det var väl därför.
Jag och Nathalie började kvällen med att gå ner till A9´s After Work och ta en öl. Efter det gick vi hit här och sedan kom Rickard och hans Anna också. Kvällen var som förväntat trevlig och vi hade roligt.
Nere på Lyktan var det massor med folk precis som varje fredag. Många trevliga och så såklart en del jävla pack och skitmög människor också. Men roligt var det ändå. Haha... Aaah, vissa personer är bara för roliga :)
När stället stängde fick jag följe hem av en kär vän som inte ville att jag skulle gå själv i mitt överfulla och småböliga tillstånd. Tack för det, annars hade man väl vaknat död nere i hamnen...

Så, nu sitter jag och försöker med hela min halvt fungerande viljestyrka att bli återställd så att jag ska klara av kvällen med Louise. Hampus ska köra oss in och de kommer och hämtar mig vid 6. Alltså har jag inte så jättelång tid kvar att göra allt som jag kommer behöva göra i snigelfart.

Har precis sett på Sweeney Todd. Jag finner inga ord. Jag älskar den filmen. Ja, på riktigt. Den är så bra! Och nu, bara för att, så ska jag titta på At Worlds End och få gåshud av den ascoola inledningen! Woho!
Lite sjukt, men inget, och då menar jag INGET ger mig sån gåshud som den gör. Det börjar lite smått, pirrande, och sedan bara stegrar det och går genom hela kroppen, från tårna till hårfästet. I LIKE! (och Johnny Depp är inte ens med i scenen!!!)


(Egentligen inte alls för att höras eller ses såhär eftersom ljudet inte alls är lika bra som när man ser det på film. Men skruva upp!!!)


Kanske kanske kanske hör ni av mig en gång till idag. Om jag inte halkar i duschen och tuppar av förståss. Lätt man skulle haft såna där halkskydd i badkaret som gamla tanter har! Speciellt när man är bakis och skakar och darrar som värsta MS patienten... Hujedamig!


Hej svej!


-Curse you for breathing you slap jawed idiot!-
-Mr. Gibbs-

#1 - - Rebecka:

Hu ja vad det pirrar i kroppen! Grymt bra alltså!



För övrigt... Du är inte klok fröken ;) hehe

#2 - - Alexandra:

Nej men det har jag aldrig påstått heller! Hahaha :D



För övrigt... Du är minsann inte ett dugg klokare själv fröken '730 euro* i böter!



Pirr Pirr Pirr

Till top