goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Deliver me!

Allmänt Permalink2

Jag har köpit två böcker på rean idag! De kostade 29 kronor minus 30% rabatt. Alltså typ 8 kronor off. (Detta var inte mitt matematiska problem tidigare). Men skit samma. Ingen som bryr sig om mina böcker. Dessa verkar inte framkalla floder av tårar iallafall.

Nu ska jag tråka ut er totalt genom att berätta om vad jag har gjort idag!

Först vaknade jag! Av att William sparkade mig. Sedan gick vi upp. William såg på Ben 10 och åt ett ägg och sedan klädde han ut sig till Ben 10 och så gick vi till dagis. Efter det gick jag till Ica och fyllde på lite av det vi gjort av med. Sedan gick jag hem. Först satt jag lite vid datorn. Sedan städade jag lite. Sedan gjorde jag något annat. Och sedan duschade jag. Sedan gick jag och hämtade William. Evelina ville följa med så det fick hon. Sedan gick vi till parken och gungade. Behöver jag säga att jag frös ihjäl minst fyra gånger under den halvtimmen vi var där? Sedan gick vi till BR och där fick de springa runder tills jag tinat. Sedan gick vi hem.

Uttråkade än?

Sluta läs då för fan!

Här hemma blev det fullt ös på direkten. Men de har lekt fint och inte bråkat. Så mycket iallafall.

Nu har vi precis ätit och det var jättegott! På tal om det. Varför är det alltid godare att äta mat som någon annan lagat? Nån som vet? Inte jag iallafal. Men det ÄR det. Faktiskt! Tur för mig iallafall :D

Jag har städat toaletten idag också. Eller snarare skurat. Det var rätt roligt faktiskt. Ja inte sälva städandet utan sällskapet jag hade under mesta tiden. Stackars Nathalie...  Hon försökte flera gånger avsluta samtalet men jag bara låtsades som om jag inte fattade och fortsatte prata. Hihi...

Nu ska jag sträcka ut mina knäskurande knä och bara vara tills ungarna behöver assistans av något slag.

Godkväll!


(småbilderna är klickbara)











-Everybody knows, almost doesn´t count-

#1 - - Anonym:

Sötaste barnen nånsin :)

#2 - - Alexandra:

Tack så mycket :) Håller med på alla plan! :D

Till top