goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Easygoing Irish

Allmänt Permalink1

Idag frågade William mig en väldigt bra fråga. Nämligen...

"Varför är det gott med kakor mamma?"
Jag visste inte vad jag skulle svara.
"Uhm, ja för att de är söta"
Vilket ledde till att han tittade med extremt skeptisk min och sa;
"Kakor är aldrig söta mamma! Aldrig! Kakor kan inte vara söta! Man äter dom! Evelina är söt!"
Hm...
"Ja men de är söta för att där är socker i dem"
Vilket det i sin tur ledde till att han sa;
"Amen du fattar inte mamma!"

Nähä, det var ju ovanligt... Knasunge. Han är nog för smart för mig. Jisses.

Senare ikväll vid middagen så frågade han mig samma sak fast annorlunda.

"Varför är det gott med svamp?"
"För att de är svampiga"
"Aha. Jag ääälskar verkligen svamp"

DEN
förklaringen köpte han! Svampig. Ja det låter ju verkligen gott. Iiisch!

Den ungen alltså. När jag och Nathalie var och fikade så sa han helt plötsligt, och jag citerar rakt av,
"Kärlek suger"
Både jag och Nathalie tittade på varandra och sen frågade vi honom vem som hade sagt det. 
"Det var JAG som sa det!"

Såklart. Vilken sjukt dum fråga. Hahaha... Ja herregud :)


Det var alles för nu. Nu ska jag duscha och sedan så ska jag... Ja jag vet inte. Blogga igen kanske. Förhoppningsvis inte.

Ajöss!

                
                     


-I don´t mind it, I don´t mind at all. It´s like you´re the swingset and I´m the kid that falls-

 

#1 - - Nathalie:

Sån fin bild!

Till top