goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Lurade!

Allmänt Permalink0
Haha, eller så var det för att jag hade annat för mig eller för att jag helt enkelt inte orkade blogga igår?
Satt faktiskt inte alls vid datorn igår. Skönt.

Jobbade till 20 över 2 igår och gick sedan hem och städade och diskade och sånt där annat husfrusaktigt. Strax efter 4 kom min kärlek hem och vi åt ugnstekt kyckling med ris och sås.
Hör och häpna, det var gott och det var JAG som lagade maten heeelt själv! Haha ;)

Idag är jag ledig och vaknade strax efter 9 alldeles utvilad. Underbart.
Så nu sitter jag vid datorn och lyssnar på musik och ritar och tänker på nutiden och framtiden.

Har upptäckt en ny möjlighet idag förresten! Jag har kopplat min mobil till mina externa högtalare till datorn! Wiho! Jag älskar min Xperia!

                       

Egentligen så borde jag ju tänkt på det innan men jag har inte använt högtalarna på länge eftersom stordatorns grafikkort (förmodat) gått sönder.
Men det ska Daddy fixa har han lovat

Nej, nu får man väl ta sig i kragen och bädda och dammsuga så att man sedan kan ha lite ledigt och skönt :)

Ha en fin dag!

Pussar och kramar!
Till top