goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Varmt ute, varmt inne, varmt i hjärta, varmt i sinne

Allmänt Permalink3
Okej så, no life. Men nu kände jag för att skriva ett till inlägg bara för det.



Först ska jag börja med att berätta, för dem som inte vet det, att jag har världens bästa föräldrar.
Jag har också världens finaste (och stördaste) unge.
Jag har världens bästa och underbaraste man.
Jag har de sötaste syskonen och syskonbarnen (även alla dessa fem mest störda)
Jag har den bästa och roligaste släkten och jag har utan tvekan de allra bästa vännerna.
Undrar vad jag gjort för att förtjäna alla dessa bästa människorna i mitt liv? 

                   
                             

                                                     
                  Jag är för övrigt också lite bäst. På att diska iallafall. Haha! ;)

Sen vill jag säga att jag saknar min bästa syster. Dö mycket :( Även om hon är störd :)

                                        



Och så vill jag säga... Ni vet, hur underbart det är att vara nykär? Hoppas jag verkligen iallafall...
Men, vet ni vilken känsla som är ännu underbarare?
Jo...
Att vara nykär i någon man redan älskar och bli nykär om och om igen.

                                       Det mina vänner, det är underbart.

                                       



Och så vill jag också säga att jag älskar min nya tv och vår nya lasagneform. Hihi ;)

Aja, iallafall, så har jag sagt lite av det jag ville säga. Märk väl att jag skrev "lite". Jag har massor och åter massor att säga. Men nu, nu ska jag sätta mig på balkongen och sola fejset lite. Sen ska jag ta en liten fika med Denise :)



                                    

                                                 Ha en fin dag alla!

                                                   Puss och kram!

#1 - - Aliana:

Ville bara säga att din blogg är såååå tråkig när du inte får elaka kommentarer :P nu får du börja va otrevlig mot folk! Hör du! Hahaha

#2 - - Alexandra:

Haha, jag är alldeles för lycklig för att vara otrevlig. Men vet du vad? Du kan ju gå in och skriva dumma anonyma kommentarer så kan jag svar otrevligt på dem? Hahaha! Var det gott med grillad fågelunge härom dagen förresten? Elaking ;)

#3 - - Aliana - Gift 2-barnsmamma!:

Hahahaha jaaaa men då får du låtsas att du inte vet att det är jag :P hahaha...



Äh, jägarjäveln hade ju semester, så det blev ingen middag den dagen. Tyvärr fick jag gå hungrig! Min svärmor är snål :P hahaha

Till top