goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Jag har bestämt mig

Allmänt Permalink4
Säkert.

Jag kan ju aldrig bestämma mig för nånting. Eller jo, det kan jag visst. Ibland. Nu har jag iallafall nästan bestämt mig för att måla storarummet i en svag väldigt ljusgrå ton. Förutom röda väggen då som afsolut ska va kvar :)
Om en månad MAX ska det var klart, det ska köket också vara som för den delen ska bli, ja jag tänkte grönt från början  men vette fan om jag inte siktar in på ljust istället och kör på vitt med en ljusblå fondis istället. Randigt? Jo, det blir nog bra.
Eller rött kanske? Kan man ha rött i ett kök? Typ rött och svart? Porrigt kök kanske? Haha! Fast dåfall behöver jag nya bord och stolar för det nuvarande passar icke. Passar ioch för sig inte till nånting det. Hm...

Eeeller så struntar jag i köket efter som jag då inte kan bestämma mig (ser ni) och gör hallen istället. Fast vad ska man då ha för färg? Guuu vad jobbigt!
Måste kalla in experthjälp tror jag. Kanske ska passa på och ta in en annan expert samtidigt, typ en viss specielist på skruvade hjärnor? Behövs nog så att säga...
Tro det? Som Hampus säger. Hahaha!

Aja, har fått ett litet förskott på lönen från Myran av någon anledning så jag tänker ta lite av det förskottet och fräscha upp lite in my lägenhet.
Nej nu kan jag inte sitta här och fjanta mig mer!

Dagens lista:

* Frosta av och städa frysen (säger man städa eller rengöra?)
*
Diska
* Bädda rent i sängarna
* Fixa på Williams rum (som även det ska målas ner och om)
* Dammsuga
* Twätta el golvos
* Gå pinsamma rundan och panta miljoners miljoner flaskor som på något mystiskt vis invaderat mitt kök.
* Göra mat
* Dö i soffan en timme ungefär

Imorgon ska jag förresten komma ihåg att införskaffa ett par skor som jag kan ha och spankulera runt på jobb i.
Ballerinaskor är inte optimaliskt om man säger så. Haha ;)

Oki, ha en fin dag! Si jo lejtor!

Puss!


                                    Tarkan – Simarik - Radio Edit

                                    Perfekt städlåt! Wiii!

           
#1 - - Aliana - Gift 2-barnsmamma!:

jorå serru det är såhäääär va... du är nu MÅNADSANSTÄLLD vilket innebär att du får lönen samma månad du jobbar :) Så därför har du fått för alla dagar du jobbat denna månaden :) och de dagar du ska jobba :P

Nice va! :)

#2 - - Aliana - Gift 2-barnsmamma!:

MEN ob får du månaden efter... ganska skönt att få det så för då får man helt plötsligt en lön till en månad efter man slutat jobba :P

#3 - - Alexandra:

Vad skulle jag gjort utan dig Aliana som förklarar allt svårfattat för mig? Haha ;)



#4 - - Aliana - Gift 2-barnsmamma!:

hahahha ja... du kan ju inte hjälpa att du är lite efter och man är ju medmänniska liksom! Hihi :)

Till top