goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Nu är den påväg!!!

Allmänt Permalink2
Wiii! Min nya stooora bebis kommer med 98% säkerthet på måndag! Wiii! Jag ska vårda den ömt och köpa födelsedagspresenter och julklappar till den och krama den ever so gently när det behövs. Hihi :P
Säger inte vad det är, det får ni se när jag lägger upp en liten bild sen.

Spännande va? ;)



Man borde inte klaga på att man är mätt. Men uuuh, jag är verkligen skitmätt! Kan knappt röra mig! Märkligt med spaghetti och köttfärssås. För det första, det är nästan alltid godare dagen efter man faktiskt lagat den, för det andra, man behöver bara lukta på det för att bli mätt. Jisses... Men nu står jag ju mig ett par timmar om man säger så. Börjar jobba kl. 14. Slutar kl. 21. Sen börjar jag kl. 06.50 imorgon igen.
Nej man ska inte klaga, man ska va glad att man har jobb och yadda yadda, men DET suger verkligen röv. Jag vill va hemma på kvällen och på helgen. Snyft...

Aja, struntsamma!

Fick köpt nya skor att ha iallafall, så jag räknar kallt med att ha världens skoskav sen. Köpte en liten (med stort L) present också. Jag tror på vardagspresenter. Köpte en vardagspresent till mig själv också. En svart jeansjacka. MEN jag hade en rabattkupong och betalade bara halva priset för den! I löv! Föresten var skorna också på 50%. REA är den bästa uppfinningen som finns. Fast just de skorna borde egentligen vara 90% rea på för de är stenfula. Yirk... Men palla bry sig.

                                  
                                   På tal om stenfula skor... 

Igår och idag har jag tvättat och fejat i hela lägenheten, utom på toa, för nu pallar jag fan inte mer.

Imorgon är det Midsommarafton och det gillar vi. Har dock inte handlat ett skvatt till det än. Inte ens varit på bolaget. (!!!?) Har de ens öppet imorgon?!
Aja, har de inte det så är det väl ödet såfall och jag överlever med största sannolikhet ändå. Eller vad tror ni?

                                       

Nu ska jag gå ner på macken, sedan ska jag duscha och göra mig redo för worki worki.

Ha en trevlig dag!

Puss!


                              Lionel Richie – Stuck On You
                              Mmm...

                             
#1 - - Björn:

Hmmm! Jag summerar din inköp, stora som små... Hur gick det med sparandet? Lort ;o)

Puss o kram

#2 - - Alexandra:

Jag har faktiskt sparat idag pappa, tror det var så tidigt som halv 9 till och med ;-) Puss och kram!

Till top