goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Snedtext

Allmänt Permalink1
Jag har sååå inte tid att sitta vid datorn. Ändå kanjag inte slita mig. Inte för att det är något roligt direkt, för internet suger fanemig! Bara skit överallt och är det inte skitsnack så är det en massa halvnakna foto överallt. Ärligt talat, denna staden. Hahaha! "Alla" gör fan likadant! "Oh hon/han är dö modig som vågar visa sig naken på sin blogg/hemsida/facebook/twitter (whaaat ever). Hm, jag tror att jag ska vara så jävla ooriginell och göra precis likadant!"
Självklart gör man vad man vill och skriver vad man vill på sin EGEN blogg! Absolut! Men kom med nåt eget nångång! Inspiration är en sak, copying är en annan sak och sjukt pinsamt.

Aja, ikväll ska alla Trelleborgs psykfall ut och festa. See you there assholes! Hahaha! (är det en diss mot sig själv? Ehm, ja men jag vet om att jag är psykad iallafall. Jag lever inte i förnekelse och tror att jag är perfekt.) 

Nu ska jag fixa fejan och sedan ta på mig min snygga outfit och sedan ska jag och Nathalie till Dalby och Åsas disputationsfest! Lalala! Ha en fin kväll!

Toodeloo!
#1 - - Anonym:

och vem har sagt att jag syfta på dig??

jag får kommentarer varje dag om mina bilder både positiva och negativa, så det du skrev är ungefär en piss i mississippi. men eftersom du tog åt dig o kännde dig träffad av det jaf skrev så måste det ju varit riktat till mig! men din åsikt betyder ingenting för mig!

Till top