goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Katastrof!

Allmänt Permalink4


Extrem bloggtorka på sistone. Har helt enkelt haft så jävla tråkigt att jag inte haft varken lust eller energi att skriva om nånting. Egentligen har jag inte det idag heller men å andra sidan har jag ändå inget annat att göra så då kan jag lika bra knappa här.

Fast nu ljög jag lite, jag hade roligt i helgen. Eller ja, lördagen var rolig, sen har det mest sugit (haha). Ja, och så söndagen också. Jag absolut hatar att bara sitta inne och glo. Verkligen. Jag HATAR det. Det är en sak på vintern eller när det regnar, men när det är ljust ute till fucking 10 på kvällen och (relativt) fint väder så ska man fan inte sitta inne hela dagarna!

Aja... Och kom nu inte och säg att jag ska göra nåt för jag gör nåt när jag är hemma och det är komplicerat och jag kan inte skriva om det här. Jävla mögel.

Kom på att jag inte lagt upp några av de senaste partajbilderna heller så det får man ju ta och göra, såklart. Ooom jag orkar göra det ikväll så ska jag. Men först, Färga håret TAJM! Hoppas nu bara att färgen sätter sig denna gången för min blondie-utväxt är TVÅ centimeter!!! Gaaah!

Två sekunder, ska bara sätta i!

  Snyyyggt...

Så...

Vet ni vad jag älskar? Psykfall. Helst riktigt extremt störda psykfall.
Typ som Pot..., oj, nej jag vill inte ha fler mordhot.

Men typ som min ena lärare på Komvux som låtsades vara nån annan och gick in här på bloggen och skrev skit om mig och Sandra i kommentarsfältet. HAHA! Det var faktiskt riktigt roligt!

Aaahahaha!!

Två sekunder, ska bara skölja ur!

HELVETE!!!

Nej, ingen färg. Vad fan är problemet! Det är SAMMA färg som jag använt de senaste två åren för jävelen!
Nä, nu är jag fan lack.

Sovgott!

#1 - - alexzandra:

jag har inte själv testat dom, men därimot min syster köpte ett par svarta som hon har haft länge nu, så jag skulle kunna säga att dom är bra ja, och är hållbara, glöm bara inte att köpa ett bra linsvatten, har själv råkat ut för lins vatten som gått ut, det vart inte skönt i ögat kan jag säg :(

#2 - - Kyparn:

Mitt namn börjar på Chr...fast å andra sidan är jag inget fruntimmer...jag är bara en jävla kärring :P

#3 - - Alexandra:

Haha ja men kärringar räknas också förstår du :-P

#4 - - Kimkatharina:

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

Till top