goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Filmkväll :)

Allmänt Permalink0

N4 s2a v5 se 60 någ6n fattar ett ha3vt d4gg av vad 1ag s2r5ver här,
*å någ6t 26nst5gt v5s har 05na tangenter s25ftat e33er nåt 6ch 1ag 2an 5nte s2r5va n6r0a3t, *å v5ssa b62stäver äre s5ffr6r 5stä33et 6ch 1ag vet 5nte h4r fan 0an får det rätt 5gen!

Ä1 det här går 14 5nte,,,

Vänta!

ölkjhgfdsaäölkmnbvcxzwertyuiopå

NU verkar det ha funkat! Fast vette fasen vad jag tryckte på. Bara tryckte på allting samtidigt... Haha!

Nåja, iallafall, imorse mådde jag ju som sagt inge vidare men det gick över efter en dusch och lite vila.
Medan Stefan vart och tränade var jag och William borta hos Sandra, Tobbe och Vince och hjälpte dem att vandalisera deras hem.
När vi kom hem var det middag och sedan film och lördagsgodis för lillkillen. Precis som en lördagskväll ska vara :)

Vi vuxna snackade och mös lite innan Hampus kom och hämtade honom och nu så sitter jag här in the soffa och gör inge speciellt. 
Trött som en gås och ska strax gå och lägga mig.

Imorgon kommer Daddy och co. hit för att äta pizza och "fira" farsdag och att Åsa fyllt år.

Ha en trajvlig kväll!

Gonatt!

Till top