goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

24e Oktober

Allmänt Permalink1

5 år har gått, såren är läkta men ärren finns där och smärtar fortfarande.

Idag för 5 år sedan upphörde jag att existera. Det regnade hela dagen och det enda som fanns kvar var sorg och ett tomt skal att kalla kropp. Krossat hjärta, krossade drömmar, krossad framtid.

Idag, 5 år senare, är jag en starkare person trots detta och jag är lyckligare än någonsin. Jag tror att allting sker av en anledning. Man har något att lära av allting, av allt som händer en i ens liv. Bra som dåligt.

Jag har lärt mig att vara tacksam för det jag har, och jag har mycket. Mycket mer än vad många har och jag är tacksam av hela mitt hjärta.
Min underbara son som gav mig livet tillbaka och som får mig att tacka Gud för honom varje dag, min älskade familj som alltid ställer upp, mina vänner som verkligen har visat vad en riktig vän är och min förlovade, min fina man som jag önskar resten av mitt liv med.

Detta är livet, mitt liv, och jag är tacksam för allt.

Jag älskar dig Kevin

                                     
                --->    Katie Melua – I Cried For You   <---

#1 - - Aliana - www.wearoutlet.se Prisvärda barnkläder!:

Kevin? :(

Till top