goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Sagolikt

Allmänt Permalink0
Hej hej! Hur mås det idag? Här mås det kanonfint! Tror inte att denna dagen skulle kuna bli bättre so far och nu ska jag berätta varför!

Helgen som gick var, som jag skrev tidigare, helt underbar. Men den hade ändå en del orosmoln med sig.

1. Stefan blev av med sin mobil
2. Jag blev av med min ena nya skinhandske
3. Jag tappade nycklarna
(Stefans nycklar!)

Så, även om vi hade en sjukt rolig helg så har veckan efter varit smått stressad psykiskt. Mobilen kom förståss till rätta ganska direkt och handsken kunde man ju skitit i, men nycklar? Oh boy... Och jag har alrig i helaste mitt liv tappat ett par nycklar. Och när jag då sedan väl gör det så är det inte ens mina utan någon annans!

ÅNGEST!

Men! Igår kväll hittade jag min handske! Den låg i tvätten (?)! Wiho! Lyckan var nästan hel igen!

Och idag var jag hos farbror polis och de hade fått inte nycklarna där. LYCKAN total! Aaah...

Så, nu är allt fixat och bra igen och tusen tusen tack till vem det än var som lämnade in nycklarna till polisen!

Nu ska denna tös ta sitt lyckliga jag och spankulera till Myran för att jobba kväll!

Ha en superbra dag alla! Ja, till och med du ;)

Tjingeling!
Till top