goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Nu blev det kvällen

Allmänt Permalink0
Hahaha! Jag är en sådan obotlig nörd! Sitter här och läser gamla inlägg och skrattar mig halvt fördärvad åt mig själv!
Och det är så roligt att läsa de inläggen från när jag och Stefan började träffas! Hahaha, tur man har bra minne och fattar sina egna kringelikrok-historier och hintar och andra konstigheter. Folk kan ju inte ha vetat varken ut eller in eller fram och tillbaks om vad jag skrev om på den tiden?

Aja, ja, jag har lite tråkigt just nu. Mansfolket har gott och lagt sig och kvar sitter jag, Påskakärrignen HerSelf, i dubbel bemärkelse.

Idag har vi stressat i stan, ätit glass på Tant Gul, varit på bio och sett Hopp, handlat, lagat mat och planterat blommor och helt enkelt haft en väldigt fiiin dag! Och dessutom så har jag pratat med Pappi i telefon också <3

Weeell, om man skulle ta och eeehm... Jaha, ja... Men...

Ja, GLAD PÅSK på er iallafall :)

                           
 
                                             Filmen var förövrigt jätterolig :)
Till top