goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Skärtorsdag

Allmänt Permalink0
Inatt har Påskharen varit här och smutsat ner i vårt kök. Satans kanin...

William fattade först inte när han såg det, men sedan blev han alldeles spak. Haha!



När han sedan hittade sig gömda påskägg så blev han så glad så glad så och tyckte det var sååå konstigt att Påskharen visste precis vad han ville ha i det.







Igår var William på en välbehövlig lekstund på dagis. Jag passade på att göra lite sånt som man inte annars har tid med och sen kom Evelina hit.
Vi gick ner i stan och fikade med Sandra och Vincent :)

Evelina trillade av sin stol två gånger. Klant. Undrar vart hon fått det ifrån för det ligger ju absolut inte i släkten. Hrm hrm...

Sedan gick fröken Klant och jag till stan och handlade till Williams påskägg och sen gick vi hem och då kom Denise hit.
Hon hade jättekul när hon var här. Haha...

När hon sedan hade sprungit för glatta livet här ifrån så gick jag och Evelina och hämtade William och så köpte vi påskris på torget.

Senare på kvällen kom Maria och Antonio hit och när de sedan skulle köra iväg igen så fick William komma med ner och sitta i Antonios lastbil.
Han var helt ställd när han kom hem sen.
Och när han skulle lägga sig sa han;

"Mamma, jag har fyra bästa vänner i mitt liv"
"Jaså, vem då då?"
"Asså, inte du för du är min mamma ju, men Stefan och Vincent och Antonio på dagis och Antonio med lastbilen. Det är mina bästa killvänner"

Hahaha!

Han är så rolig nu, han fullkomligt avgudar vissa människor. Sötunge <3

Aja, nu har jag inte mer tid att sitta här. Dags att fixa lite inför helgen och sådärade, och så ska vi på bio sedan ju. Wiho! :)

Ha en supersolig påskdag!

Hej svej!







Till top