goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Harry Potter och Den Flammande Bägaren (som rann över)

Allmänt Permalink0
I flera år har Harry Potter gått oss på nerverna. Uppföljning efter uppföljning, den ena dummare än den andra.

Jag hade Harry Potter en gång för nåt år sen, men det blev hack i skivan och jag slängde den i soptunnan med massa annat skräp. Ja ni vet, trash is trash.

Sedan dess har jag med relativt lyckat resultat undvikit Harry. En och annan encounter har det ju blivit, men räknar men till 10 typ 10 gånger så går det mesta illamåendet över.
MEN!

Nu har alltså Den Flammande Bägaren runnit över och nu är Harry Potter slut.
På riktigt. Den sista uppföljningen skulle inte blivit gjord, för nu är det slut.
S-L-U-T!
Och det skulle ju författarinan förstå tycker man.
Men det kanske har blivit lite för mycket blekningsmedel i håret och alltför många hjärncellers död?

Men det är ju ett passande namn iallafall. Harry Potter och Dödsrelikerna.

Nu ska jag blogga om helgen. Jag ville mest bara påpeka min avsky till Harry Potter.

Men nu är det slut! Yeej!



Till top