goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Hehe...

Allmänt Permalink5
Vet ni vad?

Jag suger på att blogga...

Men ärligt talat? Vem FAN har tid till det när det enda man gör dagarna i enda är att jobba? Va va va?!

Missförstå mig inte, jag jobbar ju klart hellre än och bloggar, men oooh vad mycket jag missar att berätta för er!
Massor och åter massor som jag bara helt missar att dela med mig av bara för att jag är för seg för att ens starta datorn när jag kommer hem på kvällen.

FÖRLÅT! Jag vet ju hur mycket ni värdesätter denna intressanta information om mitt guldkantade privatliv!
Men jag ska försöka bättra mig! Absolut! Cross my heart... Haha!

Men snart är det helg och det ska bli så himla skönt! Ett extra plus i kanten får denna helgen eftersom det är Mikaeli Marknad! WOOOHOOO!!! Jaja, Palmfestivalen som det så töntigt heter nu förtiden, men iallafall, WOOOHOOO!!!

Vi ska ha fest! Yeej! Har vi ju fan inte haft på evigheters evigheter! Så det ska också bli kul :D

Dock ska vi ju INTE gå på Kräm. Tror jag iallafall... Jävla skit ställe. Det var, i ärlighetens namn, 300 gånger bättre när det var Magasinet. Och då sög ändå Magasinet bananröv!

Sist vi var på Kräm så var det knappt nåt folk där och bartendrarna tar överbetalt för drinkarna och häller fan knappt nåt i dem. De tror väl att man är så full att man varken ser eller smakar nån skillnad.

Oh lord...
#1 - - Anonym:

Tycker du borde ta bort detta inlägg! Att skriva så om en människa man en gång tyckt om är bara patetiskt! Vem är det som är största skiten igentligen? Du eller L? Väx upp Alexandra! Att hon inte vill ha med dig att göra Kan man förstå! Och att hon e en tjuv? Snacka ditt skit! O lägg ner din pinsamma jävla blogg istället! Eller skriv något kul istället för att snacka skit om folk! För snacket går om dig oxå fröken!

#2 - - Alexandra:

Åh men Gud... Det är lika kul varje gång...

Snacket går om mig också? Ja det är väl självklart! Det gör det om dig också din sopa! Det kan du va klar över!

Och jag har aldrig tyckt om henne, jag älskade henne!

Hon har ingen anledning i världen att tycka illa om mig och det VET jag för mellan HENNE och MIG hade det inte hänt ett jävla dugg!



Tjuv? Ja för fan! Lånar man något som man sedan vägrar lämna tillbaks trots att jag upprepade gånger bett hur fint och trevligt som helst efter det FLERA gånger, ja, då är man en tjuv i mina ögon.



Och ärligt talat, vem fan är du att säga ett skit om mig? Tyck du vad i helvete du vill om mig, det rör mig inte i ryggen. Men en sak säger jag bara, jag tar inte bort nånting för tillskillnad från dig som kommenterar anonymt så STÅR JAG FÖR DET JAG TYCKER, TÄNKER, SÄGER OCH SKRIVER!



Förresten lilla du, jag kan ju inte lägga ner min patetiska blogg. Vad skulle då såna patetiska småfittor som du ha och göra? Va? Nej just det!



NEWSFLASH! Läs inte om du inte kan hantera vad det står!



Fuck off din fega jävel! Gå och blondera håret lite mer i stället och skaffa dig ett jävla liv!



Ah, suck it!

#3 - - Anonym:

För det första du står för vad du tycker? Skriv ut L riktiga namn så ska vi se hur ärlig du är! Du har nog fått lite om bakfoten och du vet nog inte vem jag är riktigt!? Jag är röd/brunett och har känt L i hela mitt liv då vi gick på samma skola i eslöv! Så nu har du gjort bort dig och snackat skit om ytterligare en till som tydligen inte har gjort dig något! Tycker det är förfärligt att skriva så som du gör! Jag blev tipsad av en människa att läsa dig blogg då du hade skrivet detta om L och hon e 40 år! Så jag visste inte ens att du hade en blogg! Tycker synd om den du hoppade på och skrev om! Ibland börde man tänka en extra gång speciellt när man har en blogg då alla kan gå in och läsa!

#4 - - Alexandra:

Haha, ja just det va? Kul att du kände ett sådant starkt behov av att förklara dig för mig. Det hade du inte behövt lilla vän. Jag förlåter dig!

Det är helt okej!



Sen r det såhär, att jag skriver precis vad jag villhär, det är liksom det en blogg är till för din nöt.

Och sedan är det fritt fram att INTE SÖKA PÅ MIN BLOGG, INTE LÄSA OM MAN INTE KAN HANTERA VAD DET STÅR. Förstår du? Lilla vän?



Och att jag inte skriver fullt namn har inget med ärlighet att göra.



Det fattar ju vem som helst. Stupid.



Och du, tror du jag är dum eller?



#5 - - Sandra:

Hahaha mmm vad ska man säga? Mållös hahaha men det är underhållande iaf.

Till top