goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Mjauuu!

Allmänt Permalink0
Jag råkade precis andas ner en bit ärta. När jag skulle svälja alltså. Så nu ligger väl den där ärtan nere i en lunga och skräpar ner och tänker ge mig lunginflammation. Dumma ärtor! Huuu!

Och hur kunde detta hända då? Jooo...

HAHAHA!!! För att jag började skratta när jag skulle svälja och då satte jag i halsen och höll på att dö.
Så härmed får frasen "Jag DÖR av skratt" en helt ny innebörd för mig.

Fast det var kanske inte riktigt så allvarligt. Men ärtejäveln hann slinka ner i allafall! 
Och jag har iallafall lärt mig att man inte ska läsa folks bloggar samtidigt som man äter.
Speciellt inte anal(haha!)fabeters bloggar.
För DET är kul! HAHAHA!!!
Måste nog gå in och läsa en gång till bara för att det var så roligt! Vänta...

Aaaahahaha! Det var lika roligt denna gången!


Freak Show
Till top