goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Waaadever!

Allmänt Permalink1

Okej, det blev inte så många dagar, men det är iallafall 2 dagar och 6 timmar sedan jag sa att jag inte skulle blogga på ett par dagar. Och det är ju faktiskt ett PAR dagar. Ni vet 1 + 1 = 2 och det är ju ett PAR. Så då blev det rätt ändå när jag skrev "Blogguppehåll ett PAR dagar". Right?

Jaja. Nu råkar det iallafall vara så att det (är måndag och måndagar suger ***) att jag är trött och fruktansvärt uttråkad. Kul.

                         

William är sjuk och har feber. Hans lillasyster har influensa så det är väla det han har då också.
Stackars småkryp :(
Och Stefan är nog sjuk han också.

Så då blir jag kvar sooom vanligt, (måste bero på att jag är kvinna och av det starkare könet) sittandes allena utan ett skvatt att göra. Utom att glo runt på det värdelösa internetet. Eller ja, det finns ju folk som absolut inte kan överleva utan internet och sitter uppe hela nätter och dagar och är totalt avskärmade från både verklighet och människor runt om dem och hade inte ens reagerat om så en jävla bomb sprängts i röven på dem, så HELT värdelöst kan det ju inte vara? Eller?



Såklart, så har jag ju fortfarande en del Prison Break avsnitt kvar att se på, men nu råkar det vara så att jag hamnat i världens skönaste läge i soffan och inte tänker lyfta äset härifrån förrns jag absolut måste ;)

                                    

Dessutom är jag ganska förbannad och det enda som jag faktiskt känner för att göra just nu (och har gjort hela dagen) är att slänga något i väggen. Eller ännu hellre, något någon. Det hade varit ännu bättre.
Hm...

Jaja, igen. Ikväll ska jag kolla på film iallafall. För jag tänker inte gå och lägga mig klockan 8 bara för att jag är uttråkad och EEENSAAAM!!! Buhuuu, stackars mig...



Nejdå, ganska skönt ibland att sitta själv (och lukta på blommorna) och bara fundera ibland.
Fast jag har funderat mycket denna helgen och nu vet jag vad jag måste göra.
Och jag gör det imorgon.

Nu ska jag gå och ge alvedon till mitt lilla socker!

Ha en trevlig kväll!

Hejdå!



Finaste ungen i världen ♥

#1 - - Aliana - www.wearoutlet.se Prisvärda barnkläder!:

Hahahaha benget va det ja! Tack :P

Till top