goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Sommarbilder

Allmänt Permalink0
Jaha, då har det visst susat förbi en hel vecka och lite till utan ett endaste blogginlägg. Guuud vad skönt!

Nej, men hallå, man har ja vettigare saker för sig än och sitta framför datorn jämt när det är så himla vackert väder (säg det på Annika vis!)

Iallafall, här är lite bilder från gångna veckan!

                                         
Jag och William var i Östervångsparken med Sandra, Vince, Matteus, Stefan, Johan och Jennifer större delen av dagen. Solade och badade och hade hur roligt och skönt som helst!







                                         

Vi åkte till Folkets Park i Malmö med Aliana och söte Milo. Badade igen och åt lunch och så fick det bli en karusell också. Vilket såklart inte räckte alls, men med löften om en annan dag och åka hur mycket man vill var det okej :)























När vi kom hem var William en stund hos Rebecka och sedan blev det mat och en trött kille som var solbränd och glad :)


                                         
Jag och William gick ner till parken vid 11, sedan var vi där till klockan var halv 3. Vi fick sällskap av Stefan lite senare också och när vi kom hem sen hade vi bränt oss lite allihop trots ihärdigt smörjande med solkräm. Solen är verkligen riktigt stark :/
















                                         
Östervångsparken igen med samma folk, minus Jennifer, Stefan och Johan men plus Anna, Svenne, Tobbe och Melker.







Sen var det dags igen för William att gå till sin pappa. Veckorna går alldeles för fort :( Men men, helgen kom och gick och det var inget speciellt med den. Jag och Stefan delade en pizza och drack varsin öl nere på Istanbull senare där på fredagen. Där skulle man ju absolut kunnat sitta i flera timmar i det härliga vädret!


MUMS!

Måndagen var helgdag och det var ju skönt. Måndagar är ju som bekant inte min favorit dag direkt ;)
Och trött som en idiot var jag eftersom Stefan pratat i sömnen flera nätter i rad. Dåre... Aja, det är rätt roligt också, för man kan ju föra diskutioner med folk som pratar i sömnen. Jag frågade till exempel honom om han hade kommit ihåg att mjölka korna innan han gick och la sig "Mja, jo det har jag gjort men det stod en sten på vägen så hunden rymde" fick jag till svar då. HAHAHA! Fast jag är trött ändååå!

Och igår var det tisdag, jag hade William eftersom jag råkat skriva fel på semesterlappen till dagis :/
Men det gör ju inget! Det var så jävla varmt igår att man knappt kunde röra sig. Fast jag fick ett ryck nånstans djupt nere ifrån och började skura på balkongen. Skitigt var det mildaste man kunde säga om det... Tur att jag hade min unge som kunde hjälpa mig, för Stefan, den latmasken satt mest och tittade på. Haha :)

Det finns foto, men min photo gallery vill inte funka idag.

Jaja, nu har jag inte tid att sitta här mer, ska gå och hämta William om en stund!

Hej hej!
Till top